ستاره سابق زنان بارسا و‌ PSG در لیگ عربستان

ستاره سابق زنان بارسا و‌ PSG در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- چند وقت دیگر فصل جدید لیگ فوتبال زنان عربستان آغاز می شود و تیم های مدعی از حالا به فکر خرید های اروپایی هستند. یکی از مهم ترین انتقالات فوتبال زنان عربستان شب گذشته اتفاق افتاد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان عربستان قرار است از ۶ مهر ماه و برای اولین بار با حضور ۱۰ تیم برگزار شود. از همین رو تیم های مدعی این رقابت ها در تلاشند بهترین بازیکنان را جذب کنند. فدراسیون فوتبال عربستان هم این امکان را به تیم های حاضر داده است تا برای بهبود کیفیت لیگشان بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرند.

شب گذشته باشگاه الشباب عربستان خبر از قرارداد با خیرا حمروی داد که می تواند خرید بسیار جذابی برای طرفداران الشباب باشد چرا که این بازیکن در سال های گذشته جزو ستاره های دنیای فوتبال به حساب می آمد. حمروی فرانسوی در سال های گذشته در سه تیم مدعی لیون، بارسلونا و پی اس جی بازی کرده است و همراه با لیون و بارسلونا دو بار قهرمان لیگ قهرمانان زنان اروپا شده است. حمروی ۳۴ ساله از سال ۲۰۱۲ هم عضو تیم ملی زنان فرانسه شده و در ۴۱ مسابقه برای این تیم به میدان رفته است. او در یک سال گذشته به لیگ مکزیک پیوسته بود که نتوانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و حالا امیدوار است در لیگ عربستان بتواند روزهای خوبی را رقم بزند.

حالا باید تا ششم مهر منتظر بمانیم و ببینیم آیا ستاره های بیشتری وارد لیگ فوتبال زنان عربستان می شوند یا تیم های حاضر به بازیکنان درجه دو و سه اروپایی بسنده خواهند کرد.

۶۰۰۱