اتفاق خوب برای پرسپولیس؛ جانشین دانیال بهتر از اسماعیلی‌فر

اتفاق خوب برای پرسپولیس؛ جانشین دانیال بهتر از اسماعیلی‌فر

پایگاه خبری فوتبالی- ایوب العملود که در بازی اول پرسپولیس، بدون گل و پاس گل با بازی خوبش عنوان بهترین بازیکن را کسب کرده بود در این بازی با یک گل حساس و حیاتی باز هم ستاره تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، بازی تراکتور و پرسپولیس فقط یک بازی فوتبال نبود. یک دیدار حیثیتی بود برای بازیکنانی که از پرسپولیس رفته و جانشینانی که به این تیم آمده‌اند. 

هواداران پرسپولیس منتظر بودند تا بازیکنان تیمشان با درخشش مقابل رقیب حسابی به چشم و هم‌چشمی آنها کمک کرده و آنها را مقابل بازیکنان جداشده سربلند کنند.

 گل نخوردن گندوز یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی بود که هواداران آرزویش را داشتند اما دروازه پرسپولیس باز شد و البته از آن سو بیرانوند هم موفق به کلین‌شیت نشد تا کمی ناراحتی پرسپولیسی‌ها کمتر شود. 

از آن سو هم مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نتوانستند گل و پاس گلی به نام خود ثبت کنند اما کار ناتمام آنها را شجاع خلیل‌زاده به اتمام رساند. گل مدافع سابق قرمزها طعم گل خوردن در تبریز را تلخ‌تر از تلخ کرد. 

شاید گل‌زدن با جانشین یکی از این بازیکنان جداشده بهترین اتفاقی بود که می‌توانست بیفتد. قرعه گل تساوی به نام العملود خورد تا جانشین دانیال اسماعیلی‌فر در این بازی موثرتر از خودش ظاهر شود.

 پاس گل هم به نام هم‌پستی مهدی ترابی یعنی سعید صادقی ثبت شد تا سورپرایز جناح راست در این بازی برای تراکتور کامل شود و دو بازیکن جانشین ستاره‌های جداشده بتوانند گل شجاع خلیل‌زاده را پاسخ بدهند. 

اگرچه تساوی در این بازی در ابتدا یک هدف شیرین برای قرمزهای پایتخت نبود اما در سوت پایان نود دقیقه برای تیم ده‌نفره‌ای که یک گل هم دریافت کرده بود نتیجه خیلی بدی نبود. بازی در تبریز این تساوی را به نتیجه بهتری هم تبدیل کرد تا پرسپولیسی‌ها و هوادارانشان در انتظار بازی برگشت در تهران باشند و انتقام اصلی را به دیدار در آزادی واگذار کنند.

4326