نتیجه مراجعه کاظمی به VAR؛ رفیعی ملاقات با یحیی را از دست داد

نتیجه مراجعه کاظمی به VAR؛ رفیعی ملاقات با یحیی را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی- سروش رفیعی در نیمه دوم بازی با تراکتور از بازی اخراج شد. 

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر ایران دقایقی پیش در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با تساوی یک – یک به کارشان پایان دادند. قضاوت این مسابقه بر عهده وحید کاظمی بود.

نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد اما در شروع نیمه دوم و روی ضربه ایستگاهی خوبِ ریکاردو آلوز، شجاع خلیل‌زاده موفق شد با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند. گل پرسپولیس هم در دقیقه 89 زده شد. در این دقیقه سعید صادقی کرنری را روی دروازه تراکتور فرستاد و ایوب العملود که از کمند یارگیری مدافعان حریف گریخته بود با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

اما نکته مهم این بود که پرسپولیس در حالی گل تساوی را زد که یک بازیکن کمتر داشت! در دقیقه 67 بازی یک درگیری بر سر توپ در میانه بین سروش رفیعی و ایگور پوستونسکی رخ داد. در نگاه اول اتفاق خاصی نداده بود اما انگار پوستونسکی دچار مصدومیت شده بود.

وحید کاظمی هم در ابتدا خطایی تشخیص نداد اما انگار از اتاق VAR او را فراخوانده بودند. کاظمی به کنار زمین رفت تا صحنه را بررسی کند. او در بازبینی صحنه متوجه شد که سروش با کف استوکش روی مچ پای پوستونسکی ضربه خشنی وارد کرده بود و به نظر می‌رسید خطای او خطرناک بوده است.

کاظمی به زمین برگشت و با کارت قرمز رفیعی را اخراج کرد. این اتفاق در حالی افتاد که پرسپولیس یک گل عقب بود. سروش خیلی خوش‌شانس بود پرسپولیس توانست گل مساوی را بزند وگرنه اگر پرسپولیس شکست می‌خورد همه او را مقصر این شکست   تلفی می‌کردند.

سروش رفیعی با این اخراج نه تنها کار را برای هم‌تیمی‌هایش سخت کرد بلکه خودش هم بازی بعدی را از دست داد. پرسپولیس هفته آینده در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. فولادی که یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد. یحیی هفته گذشته به دلیل صادر نشدن کارت مربیگری‌اش نتوانسته بود روی نیمکت تیمش بنشیند اما امروز کارت او صادر شد و توانست تیمش را از کنار زمین هدایت کند. به این ترتیب در بازی هفته آینده سروش نمی‌تواند مقابل سرمربی اسبق خودش به زمین برود.

1359