سرمربی ذوب آهن: انتظارات از تیم ما زیاد است

سرمربی ذوب آهن: انتظارات از تیم ما زیاد است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت:هفته گذشته گفتم و نمی‌خواهم تکرارش کنم اما انتظارات از تیم ما با توجه به امتیازات هفته قبل، بیشتر شده که ما حالا مشکلات بیشتری داریم.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: تیم هوادار تیم خوبی است و کادر فنی مجرب، شناخته شده و باتجربه خوبی دارد.

وی افزود: بازی دشواری خواهد بود ولی تلاش خواهیم کرد تا بازی بهتری نسبت به بازی قبل انجام دهیم.

وی ادامه داد: بعد از مدت‌ها در شهر مشهد یک بازی لیگ برتری قرار است برگزار شود، امیدواریم با استقبال علاقه‌مندان همراه شود تا بازی خوبی ارائه دهیم و کسانی که بازی را می‌بینند از آن لذت ببرند.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه ورزشگاه فولادشهر در حال آماده‌سازی برای برگزاری بازی تیم ملی است، افزود: هفته پیش با پرسپولیس در اراک بازی کردیم، این هفته با هوادار در مشهد بازی خواهیم کرد، هفته بعد با خیبر در خرم‌آباد بازی می‌کنیم و هفته بعدش هم باید به تبریز برویم.

وی ادامه داد: ما چهار هفته، یک بازی هم در اصفهان انجام نخواهیم داد و همه‌اش تیم ما در مسیر پرواز و هتل است. این شرایط رخ داده و سعی می‌کنیم به این چالش مثبت نگاه کنیم و از آن عبور کنیم تا در نهایت، در پس این داستان گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم.

ربیعی اظهار کرد: به هر حال ذوب‌آهن فصل قبل خودش را در جدول به جایی رساند که متفاوت با چند سال قبلش بود. برای این اتفاق زحمات زیادی کشیده شد.

وی گفت: انتخاب شهر مشهد انتخاب بنده بود. ورزشگاه امام رضا با توجه به شناختی که ما داریم، می‌دانیم یک ورزشگاه مدرن و حرفه‌ای است که حیف است این ورزشگاه در این شهر بزرگ و دوست داشتنی که قطب مذهبی ایران است، تیم نداشته باشد.

ربیعی افزود: من خودم همیشه دوست داشتم مشهد یک نماینده در لیگ داشته باشد و همیشه بازی کردن در مشهد از بابت حس معنوی و حس خوبی که دارد، چند منظوره است. امکانات، هتل و سیستم‌های حرفه‌ای خوبی دارد.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و هوادار ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

2636