مساوی ارزشمند پرسپولیس به‌لطف سوپرمن؛ الکسیس نبود پرسپولیس چهار پنج تایی می‌شد!

مساوی ارزشمند پرسپولیس به‌لطف سوپرمن؛ الکسیس نبود پرسپولیس چهار پنج تایی می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی- شاید اگر الکسیس گوئندوز درون دروازه پرسپولیس قرار نداشت، این تیم چهار یا پنج گل از تراکتور دریافت می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، قرمزهای تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر میهمان تراکتور بودند وبه تساوی یک - یک رضایت دادند.

هواداران پرسپولیس امید داشتند تیم محبوبشان نتیجه خوبی در این مسابقه کسب کند اما شاگردان خوان کارلوس گاریدو با فرم ایده‌آل خود فاصله زیادی داشتند و نتوانستند از سد تراکتور عبور کنند اما با توجه به اخراج سروش رفیعی، تساوی هم می‌تواند نتیجه قابل قبولی باشد. این دیدار حساسیت بسیار بالایی داشت و باتوجه به حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در تراکتور، شاهد یک جنگ واقعی درون مستطیل سبز بودیم.

پس از جدایی علیرضا بیرانوند و پیوستن این بازیکن به تراکتور، رضا درویش سراغ الکسیس گوئندوز رفت و درنهایت با این دروازه‌بان الجزایری به توافق رسید. گوئندوز در دیدار اول لیگ بیست‌وچهارم برابر ذوب‌آهن، خیلی زود دروازه خود را باز شده دید و نتوانست کلین‌شیت کند.

هفته دوم و مصاف با تراکتور، جایی بود که الکسیس توانایی بالای خود را به رخ کشید. با اینکه پرسپولیس در این دیدار گل خورد خورد اما گوئندوز با چندین سوپرسیو از رخ دادن یک فاجعه جلوگیری کرد. دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس در این دیدار ۷ سیو انجام داد که ۴ عدد از آن در داخل محوطه جریمه بود.

ضربه سر عارف آقاسی، مصاف تک به تک با مهدی ترابی، شوت سهمگین هاشم‌نژاد، تک به تک با هاشم‌نژاد، شوت دیدنی ترابی و… از سری مهارهای دیدنی گوئندوز در این دیدار بود. 

گوئندوز به خوبی نشان داد می‌تواند گزینه قابل اتکایی برای گاریدو باشد و البته تا زمانی که قرمزها در خط دفاعی آشفته کار می‌کنند، گوئندوز باید استرس گل خوردن را داشته باشد.

باید دید اولین کلین‌شیت الکسیس گوئندوز چه زمانی رقم می‌خورد و آیا خط دفاعی پرسپولیس می‌تواند به هماهنگی لازم برسد یا خیر.

۵۷۹۳