مهاجری: استراتژی ما مقابل سپاهان قطعاً پیروزی است

مهاجری: استراتژی ما مقابل سپاهان قطعاً پیروزی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: روز سختی را برای سپاهان رقم خواهیم زد.

به گزارش فوتبالی، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر بیان کرد: فصل گذشته در چنین روزهایی یک سری اهداف داشتیم که خوشبختانه به آن دست یافتیم و الان به مجموعه فوتبال استان می‌توانیم افتخار کنیم که صعود خیبر رقم خورد.

وی ادامه داد: این موضوع می‌تواند آورده‌هایی برای لرستان، خرم آباد و تمام لر تباران داشته باشد. اولین بار است که خرم آباد فضای لیگ برتر را تجربه می‌کند و امیدوارم این فضایی که خیبر در اختیار استان قرار داده است زمینه‌ی توسعه زیرساخت‌ها را فراهم کند.

مهاجری اضافه کرد: امیدوارم مسئولان شهری و استانی از این فرصت صعود نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: در سه هفته اول لیگ یک ما نتایج خوبی کسب نکردیم ولی همین هواداران آمدند و ما را حمایت کردند و در کنار ما ماندند و آمارهایی را کنار هم رقم زدیم که حالا حالاها تکرار نخواهند شد امیدوارم امسال هم در کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه امسال بازیکنان تیم نیازمند حمایت بیشتر هواداران هستند، گفت: در لیگ برتر تیم خوبی را داریم ولی زمان می‌خواهیم تا به هماهنگی کامل برسیم و این شدنی است.

سرمربی خیبر گفت: تغییرات زیادی داشته‌ایم و باید این هماهنگی به وجود بیاید. ما قطعاً نیاز به هماهنگی داریم.

مهاجری افزود: در بازی هفته اول در مقابل هوادار خوب بازی کردیم و نتیجه دلخواه را کسب کردیم که این پیروزی اعتماد به نفس را به تیم تزریق و در ادامه مسابقات به ما کمک خواهد کرد و لیگ برتر را برای ما راحت‌تر خواهد کرد.

وی با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که زحمت کشیدند و ورزشگاه تختی را آماده برگزاری مسابقات خیبر برای لیگ برتر کردند، گفت: الان استقلال و پرسپولیس مجبورند در زمینی غیر از زمین خودشان میزبانی مسابقات را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: ما یک سال کنار هم بوده‌ایم و اهداف هم را می‌دانیم استراتژی ما مقابل سپاهان قطعاً پیروزی است ولی طرف مقابل ما نیز سپاهان است ولی برای بردن این تیم دست زدن به کارهای بی‌محابا دور از عقل و منطق است.

مهاجری گفت: با برنامه، استراتژیک و منطق می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. نقاط ضعف و قوت سپاهان را رصد کرده‌ایم و امیدواریم بچه‌ها فردا با انگیزه و تمرکز کامل بهترین نتیجه را رقم بزنند و بتوانیم روز سختی را برای سپاهان رقم بزنیم.

مهاجری در خصوص مهران احمدی و کیانی نیز گفت: مهران احمدی که مصدوم است. در خصوص کیانی یک سری اختلاف سلیقه وجود داشت و تصمیم گرفتیم فعلاً همکاری نداشته باشیم تا ببینم بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهاجری در ادامه گفت: هیچ تیمی آمادگی شروع مسابقات را نداشت و دلیل آن زمان کم بود. برای اینکه به آمادگی کامل برسیم نیاز به زمان داریم ولی این زمان فعلاً در دسترس نیست ولی قول می‌دهم بازیکنان تیم با تمام توان و تلاش در مسابقات حاضر شوند و بهترین‌ها را رقم بزنند.

2636