عکس؛ ارزشمندترین هافبک وسط‌های زیر 21 سال دنیای فوتبال

عکس؛ ارزشمندترین هافبک وسط‌های زیر 21 سال دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- امروزه ستاره‌های جوان برای تیم‌های بزرگ نقش مهمی ایفا می‌کنند و حالا در این مطلب پنج هافبک وسط ارزشمند زیر 21 ساله فوتبال اروپا را بررسی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، با بازنشسته شدن ستاره‌های نسل قبلی فوتبال، بازیکنان جوان و نسل جدید باید آماده شوند تا جای خالی آن‌ها را برای تیم‌ها و هوادارها پر کنند. بازیکنان جوانی که حضورشان باعث می‌شود تا یک تیم نسبت به آینده خود امیدوار باشد. برخی از آن‌ها با همین سن و سال کم، از همین حالا ناجی و ستاره اصلی تیم‌هایشان هستند، همچون جود بلینگام که فصل گذشته در قلب خط هافبک رئال مادرید خوش درخشید و مرد شماره یک تیمش بود.

در این مطلب پنج هافبک وسط ارزشمند زیر 21 سال دنیای فوتبال را بررسی می‌کنیم. در رتبه نخست، واران زایر امری قرار دارد. هافبک جوان و فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن بیش از 100 میلیون می‌ارزد. او یک بازیکن مهم برای آینده پروژه پاری سن ژرمن به حساب می‌آید. در رتبه دوم، پابلو گاوی، ستاره جوان خط هافبک بارسلونا جای دارد. این بازیکن علی‌رغم این‌که مدت‌ها است به علت مصدومیت از مسابقات دور است، اما ارزش خود را در بازار حفظ کرده است.

دیگر هافبک جوان پاری سن ژرمن، یعنی ژائو نوس پرتغالی که تابستان امسال از بنفیکا به باشگاه فرانسوی پیوست، دیگر نام این لیست است. این بازیکن می‌تواند با درخشش در پیراهن پاری سن ژرمن ارزش خودش را افزایش دهد. کوبی ماینو از منچستریونایتد و پاولوویچ از بایرن مونیخ، در رتبه‌های چهارم و پنجم این لیست قرار دارند. 

1428