خریدهای تازه مدافع عنوان قهرمانی فوتسال زنان؛ آبادان به فکر تکرار قهرمانی

خریدهای تازه مدافع عنوان قهرمانی فوتسال زنان؛ آبادان به فکر تکرار قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان که فصل گذشته قهرمان سوپر لیگ فوتسال زنان شد، امروز از خریدهای جدیدش رو‌نمایی کرد.

پایگاه خبری فوتبالی، تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان که فصل گذشته با اختلاف یک امتیاز نسبت به شاهین نوین نطنز قهرمان سوپرلیگ فوتسال شد امروز خرید های جدیدش را رونمایی کرد.

آبادانی ها فصل گذشته بازیکنان خوبی را جذب کردند و‌ این فصل هم تلاش کردند اسکلت تیم قهرمان را حفظ کنند که تا حدودی موفق بودند. تنها بازیکنی که از این تیم جدا شد فاطمه حسینی بود که به دلیل قانون داشتن ۴ ملی پوش برای هر تیم مجبور به ترک پالایش شد چرا که پالایش نفت آبادان پنج ملی پوش داشت و یکی از آن ها باید جدا می شد. پریسا امامی زاده سرمربی این تیم تلاش کرد بازیکنانی را جذب کند که نقاط ضعف این تیم را بپوشاند. نرجس و نجمه کریمی نسب از مس کرمان، مریم نوری و سما کشاورزی از شاهین نطنز و مینا بیکی از آوا آباندخت البرز به پالایش نفت آبادان اضافه شدند تا پرونده نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود. همچنین قرارداد زهرا لطف آبادی، نسترن مقیمی، محدثه محمدی، مارال ترکمان، سهیلا ملمولی، و الهام عنافجه به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

باشگاه پالایش نفت آبادان و پریسا امامی زاده چند روز قبل از طرف سایت معتبر فوتسال پلنت کاندیدا بهترین باشگاه و بهترین سرمربی جهان شدند. باید دید این تیم در این فصل از رقابت ها می تواند قهرمانی اش را تکرار کند یا باید منتظر اتفاقات دیگر باشیم.

۶۰۰۱