پیش‌بازی چادرملو - شمس‌آذر؛ دوئل اخباری و دقیقی سر اولین امتیاز

پیش‌بازی چادرملو - شمس‌آذر؛ دوئل اخباری و دقیقی سر اولین امتیاز

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم چادرملو اردکان و شمس آذر قزوین به دنبال کسب اولین امتیاز فصل خود خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، چادرملو اردکان میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود. دیداری که چادرملو نتوانست در یزد از حریفش پذیرایی کند تا استان یزد که پس از ۱۸ سال صاحب نماینده در سطح اول فوتبال ایران شده، برای اولین میزبانی‌اش، تا هفته چهارم صبر کند.

چادرملو که اولین بازی تاریخ لیگ برتری خود را میهمان سپاهان بود، با وجود اینکه توانست دروازه پیام نیازمند را هم باز کند اما در نهایت مغلوب تیم طلایی‌پوش شد تا شاگردان سعید اخباری به دنبال اولین امتیاز فصل در بازی هفته دوم برابر شمس آذر باشند.

در سمت مقابل شمس آذر هم جزو تیم های بازنده هفته اول لیگ برتر بود و این تیم که با کمک VAR توانسته بود در دقایق پایانی به گل تساوی مقابل استقلال برسد، در نهایت دوباره دروازه خود را باز شده دید تا شاگردان سعید دقیقی هم بدون امتیاز بمانند و حالا برای کسب نخستین امتیاز فصل تلاش خواهند کرد.

دو تیم سابقه دو تقابل در لیگ آزادگان را دارند که هر دو بار تیم قزوینی برنده بوده و این مسابقه اولین رویارویی دو تیم در تاریخ لیگ برتر است. نکته جالب دیگر، برتری دقیقی در رویارویی با اخباری است و این سرمربی همواره توانسته مچ همتای خود را بخواباند و باید دید این‌بار نتیجه چه خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: چادرملو در اصفهان با نتیجه سه بر یک مغلوب سپاهان شد و شمس آذر در قزوین با نتیجه دو بر یک از استقلال شکست خورد.

وضعیت در جدول: چادرملو بدون امتیاز در رده پانزدهم جای دارد و شمس آذر هم با صفر امتیاز یازدهم است.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

چادرملو اردکان - شمس آذر قزوین

جمعه ۲ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه پاس قوامین تهران

تیم داوری: احمد محمدی، مهدی شفیعی، امین قدیری و مسعود حقیقی

1997