پیش‌بازی ذوب‌آهن - هوادار؛ طلسم تاریخی در مشهد می‌شکند؟

پیش‌بازی ذوب‌آهن - هوادار؛ طلسم تاریخی در مشهد می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار تیم های ذوب آهن و هوادار به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب آهن اصفهان میزبان هوادار تهران خواهد بود. دیداری که باتوجه به میزبانی ورزشگاه فولادشهر از تیم ملی برابر قرقیزستان، به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد تا گاندوها نتوانند اولین میزبانی فصل خود را در شهر خودی داشته باشند.

ذوب آهن هفته اول نمایش خوبی در برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس داشت و توانست این تیم را متوقف کند تا نشان دهد این فصل هم تیمی چغر در اختیار دارد.‌ نکته جالب درباره ذوبی‌ها اینکه این تیم هفته اول میهمان پرسپولیس بود و مسابقه در شهر اراک برگزار شد و این هفته میزبان هوادار است و بازی در مشهد خواهد بود تا شاگردان محمد ربیعی در دو بازی اخیر در شهرهایی متفاوت از شهر میزبان مسابقه، بازی کنند.

در سمت مقابل هوادار این فصل با سید مهدی رحمتی شکل متفاوت‌تری دارد. بنفش‌ها البته اولین بازی فصل را در خانه خود مغلوب تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم آباد شدند و باید دید رحمتی که سابقه بازی و سرمربیگری در مشهد را دارد، خواهد توانست در این شهر دوباره خاطره خوبی بسازد و در پایان هفته دوم بدون امتیاز نماند یا نه.

نکته عجیب از رویارویی های دو تیم این است که از شش بازی برگزار شده بین ذوب آهن و هوادار، تیم اصفهانی هیچ گاه موفق به شکست تیم بنفش‌پوش نشده و نتیجه سه برد برای هوادار و سه تساوی بوده و باید دید این طلسم تاریخی گاندوها در مشهد خواهد شکست یا نه.

نتیجه هفته گذشته: ذوب آهن توانست به تساوی یک بر یک مقابل میزبانش پرسپولیس برسد و هوادار در تهران با یک گل مغلوب خیبر خرم آباد شد.

وضعیت در جدول: ذوب آهن با یک امتیاز در رده هشتم جای دارد و هوادار بدون امتیاز تیم چهاردهم جدول است.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

ذوب آهن - هوادار

جمعه ۲ شهریور ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و احسان اکبری

1997