کری در نشست سرمربی پرسپولیس: ترس از رویارویی با پرهوادارترین تیم آسیا!

کری در نشست سرمربی پرسپولیس: ترس از رویارویی با پرهوادارترین تیم آسیا!

پایگاه خبری فوتبالی - خبرنگار تبریزی در نشست خبری سرمربی پرسپولیس پیش از بازی در سوال خود کری ریزی برای طرفداران پرسپولیس و گاریدو داشت.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه برنامه ریزی روز قبل از انجام نشست خبری سرمربیان دو تیم تراکتور و پرسپولیس به گونه‌ای بود که قرار بود اظهارات خوان گاریدو توسط رسانه پرسپولیس در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد اما اصرار باشگاه پرسپولیس مبنی بر انجام نشست خبری با حضور رسانه‌ها بود تا کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گاریدو عصر ساعت ۱۷:۳۰ و با شش ساعت و نیم تاخیر نسبت به اظهارات دراگان اسکوچیچ برگزار شود.

در نهایت این نشست خبری در هتلی که قرار بود جلسه پیش از انجام بازی برگزار شود، آغاز شد و خوان گاریدو در برابر خبرنگاران تبریزی نشست تا صحبت های خود درباره بازی بزرگ فردا را انجام دهد.

نکته صحبت های گاریدو این بود که این سرمربی در ابتدای اظهاراتش به پرتماشاگر بودن بازی فردا اشاره کرد و اظهار داشت که متوجه اهمیت بازی هستند و می‌داند حریف بزرگی در پیش دارند ولی با این وجود می‌خواهند بهترین نسخه خود را ارائه دهند.

گاریدو در ادامه هم دیدار تراکتور و پرسپولیس را یک بازی متفاوت خواند و اظهار داشت این دو تیم طرفداران پرشماری دارند و با استادیوم لبریز از تماشاگر، جو خاص فوتبالی بر این مسابقه حکمفرما خواهد بود و نسبت به جو ورزشگاه آگاهی لازمه را دارند.

اما در پایان نشست خبری یک خبرنگار تبریزی سوالی پرسید که رگه‌هایی از کری خوانی داشت. جایی که این خبرنگار در سوال خود از گاریدو پرسید که آیا بابت بازی کردن مقبل پرهوادارترین تیم آسیا هراس دارند یا نه که البته گاریدو واکنشی خنثی به این موضوع داشت و پاسخی که حاشیه داشته باشد، نداد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این خبرنگار گفت که بازی هایی که با این شرایط برگزار می‌شوند، خیلی زیبا هستند و در فوتبال خوب است که ورزشگاه پر باشد و در چنین مسابقاتی باید باشخصیت بازی کرد. گاریدو در ادامه به شخصیت باشگاه پرسپولیس و تجربه بازیکنانش اشاره کرد و عنوان داشت که در این وضعیت می‌توانند فوتبال خوبی بازی کنند.

1997