جواب منفی ستاره اسپانیایی به بارسلونا

جواب منفی ستاره اسپانیایی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد آن ها برای مدتی به دنبال جذب نیکو ویلیامز، وینگر اسپانیایی اتلتیک بیلبائو بودند، اما در نهایت با جواب منفی او مواجه شدند.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز در یورو 2024 آن قدر خوش درخشید که توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خودش جلب کرد و به نظر می رسید بارسلونا پیشتاز در رقابت است. علیرغم مشکلات مالی شدید بارسلونا، خوان لاپورتا بارها اعلام کرد که آن ها مشکلی برای پرداخت 62 میلیون یورویی نیکو ویلیامز ندارند، اما خود این بازیکن تغییر موضع ناگهانی داشت و تصمیم گرفت به فوتبالش در اتلتیک بیلبائو ادامه دهد. 

در فاصله 9 روز مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، گفته می شد بارسا دوباره برای جذب ویلیامز تلاش کند، اما دکو، مدیر ورزشی کاتالان ها به کوپه گفت: "من دوست داشتم نیکو به بارسلونا بیاید، اما خودش نمی خواست که بیاید. ما هنوز در بازار نقل و انتقالات فعال هستیم و حتماً ترکیب خودمان را تقویت خواهیم کرد. باید ببینیم اوضاع بازار به چه شکل جلو می رود. هنوز وقت است."

اخیراً هانسی فلیک سرمربی بارسلونا از مدیران این باشگاه تقاضا کرده تا بازیکنی خریداری کنند که توانایی بازی در پست وینگ چپ را داشته باشد.

4416