بازیکن سابق پرسپولیس و مهاجم کهنه‌کار لیگ برتری در اختیار روانخواه

بازیکن سابق پرسپولیس و مهاجم کهنه‌کار لیگ برتری در اختیار روانخواه

پایگاه خبری فوتبالی - پیکان دو بازیکن جدید که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، به جمع خود اضافه کرده است.

به گزارش فوتبالی، پیکان بدشانس ترین تیم فصل گذشته لیگ برتر بود. تیمی که فقط در صورت حصول یک شرط در هفته آخر به لیگ یک سقوط می‌کرد و آن یک اتفاق هم افتاد تا خودروسازان پس از چند سال ماندگاری در سطح اول فوتبال ایران راهی لیگ آزادگان شوند.

خودروسازان در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته، در زمین خودی مغلوب استقلال شدند و استقلال خوزستان و فولاد هر دو توانستند بازی های همزمان خود را برنده شوند تا تیم تحت هدایت رضا عنایتی سقوط کند.

در همین راستا پیکان این فصل باید در لیگ یک شرکت کند و تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته خود در لیگ را حفظ کرده و هدایت تیم خود را به یک سرمربی استقلالی دیگر یعنی امیدرضا روانخواه سپرده تا بتواند خیلی سریع به سطح اول فوتبال ایران برگردد.

اما این روزها چهره دو بازیکن آشنا در تمرینات خودروسازان دیده می‌شود که خریدهای جدید روانخواه برای پیکان هستند. کریم اسلامی مهاجم کهنه‌کار و ۳۸ ساله سابق نساجی و هوادار که این فصل از لیگ برتر راهی لیگ یک شده و پیراهن پیکان را پوشیده، در تمرینات این تیم دیده می‌شود.

دیگر بازیکن جدید تمرینات فیروزه‌ای پوشان میلاد غریبی بازیکن سابق پرسپولیس است. بازیکنی که حضور کوتاهی در جمع قرمزهای پایتخت داشت و به یکباره از سطح اول فوتبال ایران دور شد و حالا در ۳۳ سالگی راهی پیکان شده است.

1997