اتفاق خوب برای فوتسال زنان؛ بودجه برسد سپاهان لیگ برتری می شود

اتفاق خوب برای فوتسال زنان؛ بودجه برسد سپاهان لیگ برتری می شود

پایگاه خبری فوتبالی- فوتسال زنان ایران در این روزها به سخت ترین شرایط خود رسیده است. لیگ برتر فوتسال زنان که قرار بود با حضور ده تیم برگزار شود حالا فقط هفت متقاضی دارد تا شرایط برای برگزاری این لیگ سخت شود. اما در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر ورود سپاهان به فوتسال زنان به گوش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، از شانزدهم شهریور طبق وعده سازمان لیگ فوتسال قرار است مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان آغاز شود. مسابقاتی که چند وقت قبل با حضور ده تیم قرعه کشی شد اما سه تیم از این ده تیم در این مدت انصراف داده اند تا تعداد تیم های حاضر در این مسابقات فعلا به عدد هفت برسد.

اما در چند روز گذشته خبری مبنی بر ورود باشگاه سپاهان به تیم‌داری در بخش فوتسال زنان به گوش رسید. اتفاقی که می تواند برای فوتسال زنان بسیار امیدوار کننده باشد. خبرنگار فوتبالی امروز طی تماسی با آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان وضعیت فوتسال را جویا شد که آذربایجانی در این رابطه گفت: بله ما این پیشنهاد را به همراه بودجه مدنظر به هیات مدیره داده ایم و منتظریم تا آن ها تصمیم نهایی را بگیرند. البته کار با توجه به افزایش هزینه ها در بخش زنان کمی سخت است اما امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

طبق پیگیری های خبرنگار سایت فوتبالی، باشگاه سپاهان با احسان اصولی مسئول سازمان لیگ فوتسال برای تیم‌داری در لیگ برتر صحبت کرده و موافقت او را هم گرفته است. حالا باید دید در چند روز آینده چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

به هر حال ورود تیم های حرفه ای مانند سپاهان به فوتسال زنان باعث پیشرفت روز افزون این رشته در آینده می شود. اصفهانی ها در سال های گذشته با نامی نو سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال زنان را دارند.

6001