مدافع فراموش‌شده لیورپول راهی لیگ دسته سه انگلیس شد

مدافع فراموش‌شده لیورپول راهی لیگ دسته سه انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - ریس ویلیامز مدافع منچستریونایتد نیمه اول فصل جاری را به صورت قرضی در باشگاه مورکم در لیگ دسته سه انگلیس توپ خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، ویلیامز به صورت قرضی تا زمستان به مورکم ملحق شد تا به رفع مشکلات این تیم کمک کند. تیم درک آدامز در دو بازی ا؛ازین خود در لیگ دسته سه شکست خورده بود و به دنبال تقویت ترکیب در خط دفاعی بود. 

ویلیامز زیر نظر یورگن کلوپ در فصل 21-2020 توانسته بود 19 بازی در لیورپول داشته باشد و پس از آن دچار سراشیبی شد. وی به صورت قرضی به تیم هایی نظیر سوانزی، بلکپول، آبردین و پورت ویل ملحق شد که از آن زمان تا کنون فقط 26 بازی انجام داده است.  آخرین تجربه قرضی او در پورت ویل بود که دچار مصدومیت شد و نتوانست در این تیم توفیقی داشته باشد و به لیورپول برگشت. 

ویلیامز در مورد انتقالش به تیم دسته سومی انگلیس گفت:" خوشحال هستم. مربی به من این شانس را داد تا فوتبال بازی کنم و برایم همین مهم است. تلاش می کنم تا پاسخ اعتماد را بدهم. سعی می کنم که هواداران را تحت تاثیر قرار بدهم. پس از صحبت با سرمربی مورکم، به این نتیجه رسیدم که باید  برای او بازی کنم. به نظرم همه چیز برای من تغییر خواهد کرد. گروه خوبی در مورکم وجود دارد و با روحیه تیمی می توانیم موفق شویم." 

اولین بازی ویلیامز برای مورکم در روز شنبه در مقابل دانکستر روورز خواهد بود. 

4125