دروازه‌بان منچستریونایتد، عمارت سابق پوگبا را نخواست!

دروازه‌بان منچستریونایتد، عمارت سابق پوگبا را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا دروازه بان کامرونی قصد دارد که خانه الکسیس انچز در منچستریونایتد که آن را اجاره کرده بود، ترک کند و یکی از خانه هایی که بازدید کرده، عمارت سابق پل پوگبا بوده است. 

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که اونانا می خواهد از اجاره نشینی خارج شود و خانه شخصی خودش را در منچستر بخرد چرا که تصور می کند که مدت زیادی در اولدترافورد حضور داشته باشد. اونانا سال گذشته وارد یونایتد شد و همان خانه ای را اجاره کرده بود که الکسیس سانچز در دوران حضورش در اولدترافورد در آن زندگی می کرد. 

اونانا در نظر دارد که در همان محله یک خانه را بخرد و همسرش ملانی و چهار فرزندش در ماه های آینده به منچستر نقل مکان خواهند کرد. اونانا در جستجوی خود برای خانه چندین خانه شامل عمارت سابق پل پوگبا بازیکن سابق منچستریونایتد را مد نظر قرار داده است. البته در نهایت خانه سابق پوگبا نظر او و خانواده اش را جلب نکرد و آنها به جستجو ادامه می دهند. 

اولین فصل اونانا در یونایتد با چالش هایی همراه بود. او به مربی سابقش اریک تن هاگ در اولدترافورد ملحق شد اما فراز و نشیب زیادی داشت و اشتباهاتش با خشم هواداران همراه شد. البته او به تدریج بهتر و بهتر شد و در حال حاضر جایگاهش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ را تثبیت کرده است. اونانا در شروع لیگ انگلیس توانست مقابل فولام کلین شیت کند و حالا باید خود را برای بازی شنبه مقابل برایتون در ورزشگاه امکس آماده کند. 

4125