پیش‌بازی فولاد - مس رفسنجان؛ سد مسی محرم علیه یکه‌تازی یحیی!

پیش‌بازی فولاد - مس رفسنجان؛ سد مسی محرم علیه یکه‌تازی یحیی!

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی گل‌محمدی و محرم نویدکیا برای اولین بار در قامت سرمربیانی جز پرسپولیس و سپاهان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان در اهواز میزبان مس رفسنجان خواهد بود. دو تیمی که یکی دیدار اول را برده و یکی باخته تا با انگیزه های متفاوتی در این مسابقه حاضر شوند.

فولاد خوزستان موفق شد در اولین بازی فصل در قائمشهر از سد نساجی بگذرد تا نشان دهد با سرمربی جدید خود یعنی یحیی گل محمدی قصد دارد فصل متفاوتی را سپری کند. 

در سمت مقابل اما مس رفسنجان در دیدار اول خود در خانه از تراکتور شکست خورد؛ دیداری که محرم نویدکیا اجازه استفاده از بازیکنانش را نداشت و در مجموع با ۱۳ بازیکن در برابر تیم پرستاره تبریزی بازی کرد. محرم اما برای دیدار فردا مشکلی از این باب نخواهد داشت.

نکته بازی های دو تیم اینکه مس هر سه دیدار اخیر خود برابر فولاد را برنده شده و به دنبال پوکر پیروزی‌های خود در بازی فردا خواهد بود. فولاد همچنین در پنج بازی اخیر بردی مقابل رفسنجانی‌ها نداشته تا تک برد آن‌ها به بیشتر از دو سال قبل بازگردد.

نکته دیگر سابقه تقابل های یحیی گل‌محمدی و محرم نویدکیاست؛ دو سرمربی که برای اولین بار در قالبی جدا از سپاهان و پرسپولیس برابر هم خواهند ایستاد. حاصل رویارویی یحیی و محرم از چهار دیدار قبلی، هر کدام یک برد و کسب دو تساوی بوده و باید دید بازی پنجم به نفع کدام یک از طرفین خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: فولاد در قائمشهر با یک گل از سد نساجی گذشت و مس در رفسنجان با دو گل از تراکتور شکست خورد.

وضعیت در جدول: فولاد با سه امتیاز در رده پنجم جای دارد و مس رفسنجان بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی جای گرفته است.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد خوزستان - مس رفسنجان

پنج‌شنبه ۱ شهریور ساعت ۲۰:۳۰

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

تیم داوری: حسین زمانی، سید یعقوب حجتی، رحیم حاجیلو و امیر ایار

1997