پیش‌بازی آلومینیوم - نساجی؛ ایرالکو بعد فینال رحم نکرده است!

پیش‌بازی آلومینیوم - نساجی؛ ایرالکو بعد فینال رحم نکرده است!

پایگاه خبری فوتبالی - آلومینیوم اراک هر سه دیدار اخیر خود مقابل نساجی را برنده شده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم در اراک میزبان نساجی مازندران خواهد بود. دیدار دو تیمی که هر دو از کسب پیروزی در بازی اول ناکام بودند و باید دید در دومین بازی چه خواهند کرد.

آلومینیوم این فصل هم تیمی متشکل از بازیکنان جوان است که با سرمربیگری مجتبی حسینی پای به لیگ برتر گذاشته است. سبزپوشان اراکی در بازی هفته اول خود در اهواز به تساوی بدون گل برابر استقلال خوزستان رسیدند و حالا می‌خواهند خیلی زود و در اولین بازی خود در اراک برنده باشند.

در سمت مقابل نساجی قرار دارد که اولین بازی خود را در قائمشهر مغلوب فولاد شد و در نتیجه انگیزه فراوانی برای جبران و بازگشت سریع دارد. ساکت الهامی در تقابل با آلومینیوم اراک و مجتبی حسینی تعداد برد بیشتری داشته و امیدوار است باز هم روزهای خوبش مقابل نماینده استان مرکزی ادامه‌دار باشد.

نکته جالب اینکه پس از بازی فینال جام حذفی دو فصل پیش بین آلومینیوم و نساجی که قائمشهری‌ها برنده شده و قهرمانی را به دست آوردند، آلومینیوم سه برد از چهار دیدار بعدی داشته و یک بازی هم مساوی شده تا نساجی آخرین بار در روز قهرمانی‌اش، ایرالکو را برده باشد و باید دید اراکی‌ها موفق به چهارمین پیروزی پیاپی خود برابر مازنی‌ها خواهند شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: آلومینیوم اراک در اهواز به تساوی بدون گل برابر استقلال خوزستان رسید و نساجی در قائمشهر با یک گل مغلوب فولاد خوزستان شد.

وضعیت در جدول: آلومینیوم با یک امتیاز در رده نهم جای دارد و نساجی بدون امتیاز سیزدهم جدول است.

تیم داوری: موعود بنیادی‌فر، علیرضا ایلدروم، عباس پورحیدری و وحید زمانی

1997