پرواز سخت نماینده ایران در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا؛ خاتون به بوتان رسید

پرواز سخت نماینده ایران در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا؛ خاتون به بوتان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال خاتون بم نماینده ایران در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا ظهر امروز بعد از ۲۲ ساعت به کشور میزبان یعنی بوتان رسید.

به گزارش فوتبالی، اعضای تیم فوتبال زنان خاتون بم که دیروز برای شرکت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا به سمت بوتان حرکت کرده بودند، ظهر امروز به این کشور رسیدند. خاتونی ها دیروز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه ایران را به مقصد امارات ترک کردند. سپس بعد از ۳ ساعت حضور در فرودگاه این کشور به هند پرواز کردند و چند ساعتی را در هتل فرودگاه دهلی پشت سر گذاشتند تا اینکه امروز ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به بوتان رسیدند تا این پرواز سخت به پایان برسد.

خاتون بم نماینده ایران در این مسابقات با تیم های کیچی هنگ کنگ و رویال تیمفو بوتان همگروه است که از روز چهارم شهریور باید در این مسابقات به میدان برود. گروه خاتون در این مسابقات سه تیمی است و فقط تیم صدرنشین از این گروه به مرحله اصلی صعود می کند.

لیگ قهرمانان زنان آسیا در سه سال گذشته به صورت آزمایشی و با نام جام باشگاه های زنان آسیا برگزار می شد اما از امسال به صورت حرفه ای و با نام لیگ قهرمانان آسیا قرار است انجام شود. خاتون بم اگر بتواند به مرحله اصلی این مسابقات صعود کند نخستین تیم زنان ایران می شود که در مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا حاضر است.

۶۰۰۱