خبر ویژه/ احتمال تعویق لیگ دسته اول؛ وقتی ورزشگاه‌های ایران آماده نیستند!

خبر ویژه/ احتمال تعویق لیگ دسته اول؛ وقتی ورزشگاه‌های ایران آماده نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است لیگ دسته یک فوتبال ایران یکی دو هفته به تعویق بخورد و در زمان دیگری برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، اوضاع ورزشگاه‌های ایران اصلا خوب نیست و برای پی بردن به این فاجعه، کافی است نگاهی به داستان میزبانی استقلال و پرسپولیس داشته باشید.

ورزشگاه آزادی تنها ورزشگاه تهران نیست و می‌توان تختی، شهر قدس و… را نام برد اما بازی‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه هیچ یک از ورزشگاه‌های تهران شرایط برگزاری مسابقه را ندارند، به مکان‌هایی خارج از تهران مثل قزوین، اراک و شاید حتی مشهد منتقل نبود زیرساخت اما تنها به لیگ برتر ختم نمی‌شود.

 مسابقات فصل 03-1402 لیگ دسته اول فوتبال ایران در روز بیست و یکم خردادماه به پایان رسید و تیم‌های خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان توانستند به لیگ برتر صعود کنند. سازمان لیگ در نظر دارد فصل جدید لیگ یک را در تاریخ ۱۰ شهریور آغاز کند اما شرایط برای شروع لیگ دسته اول فراهم به نظر نمی رسد.

در این بین تاکید شده تیم‌هایی که ورزشگاه آن‌ها چمن مصنوعی دارد، نمی‌توانند از رقبا میزبانی کنند و برای همین باید ورزشگاه دیگری را معرفی کنند. در لیگ برتر مشکلات زیادی وجود دارد و قطعا در دسته های پایین‌تر این مشکلات دوچندان خواهد بود. ورزشگاه‌ها در لیگ یک هم آماده میزبانی نیستند و حالا طبق شنیده‌ها احتمال تعویق مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران وجود دارد.

سازمان لیگ در نظر داشت لیگ دسته یک در زمان اردوی تیم ملی آغاز شود و حالا باید دید اگر بنا به تعویق مسابقات است، چه زمانی برای شروع بازی‌ها انتخاب می‌شود.

۵۷۹۳