تلاش نیوکاسل برای خرید مدافع فرانسوی چلسی

تلاش نیوکاسل برای خرید مدافع فرانسوی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل پس از شکست در خرید مارک گهی، حالا سعی دارد برای خرید اکسل دیساسی، مدافع چلسی اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، مدیران نیوکاسل امید زیادی دارند تا تیمشان مانند دو فصل پیش، دست به کار بزرگی بزند و در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. آن‌ها پس از یک فصل فوق‌العاده، در فصل گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اما در این فصل دوباره می‌خواهند به جمع تیم‌های مدعی و بالانشین برگردند.

هرچند که کارشان برای انجام این ماموریت دشوار است. در فصل پیش رو در کنار 6 تیم بزرگ فوتبال انگلیس یا به اصطلاح بیگ سیکس، استون ویلا و وستهام یونایتد هم تیم‌های قدرتمندی را روانه مسابقات کردند، اما ادی هاو و نیوکاسل پیش از این نشان دادند که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند.

خبر خوش برای هواداران این تیم، بازگشت ساندرو تونالی و ماندن سه ستاره مهم این تیم، یعنی برونو گیمارش، آنتونی گوردون و الکساندر ایساک برای فصل پیش رو است. با حضور این بازیکنان حالا دست ادی هاو برای آماده‌سازی یک تیم مدعی باز است. اما مدیران نیوکاسل در تلاش هستند تا بازیکنان دیگری را هم به لیست بازیکنان خود اضافه کنند تا تیم بهتری در این فصل در اختیار داشته باشند.

یکی از اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه تقویت دفاع است. به گزارش دیوید اورنشتین، نیوکاسل پس از شکست در خرید مارک گهی از کریستال پالاس، حالا به دنبال جذب اکسل دیساسی از چلسی است. باید دید آیا آبی‌های شهر لندن با این انتقال موافقت می‌کنند یا می‌خواهند دیساسی را در تیم خود نگه دارند؟

1428