موج جدیدی از حواشی برای مبینا نعمت‌زاده؛ دختر برنزی، صفحه اینستاگرامش را بست!

موج جدیدی از حواشی برای مبینا نعمت‌زاده؛ دختر برنزی، صفحه اینستاگرامش را بست!

پایگاه خبری فوتبالی- مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز در المپیک پاریس، مصاحبه‌ای انجام داد که موفقیت او در پاریس را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، المپیک 2024 پاریس پیش از اینکه متن داشته باشد برای ما ایرانی‌ها سرشار از حاشیه بود. مبینا نعمت‌زاده در وزن منفی 49 کیلوگرم تکواندو، موفق به کسب مدال برنز شد تا یک‌شبه محبوبیت را در آغوش کشیده باشد اما ناگهان ورق برای این بانوی 19 ساله برگشت.

مبینا پس از کسب مدال برنز المپیک، از دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور ایران درخواست کرد تا امکان تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران برای او فراهم کند. از زمانی که نعمت‌زاده این مصاحبه را انجام داد، موجی از حواشی ایجاد شد و عده زیادی شاید با یک عذرخواهی او، از موضع خود کوتاه می‌آمدند اما نعمت‌زاده نه تنها این درخواست را نادرست نمی‌دانست بلکه پس از بازگشت به ایران در چندین برنامه تلویزیونی این موضوع را تکرار کرد تا خشم مردم نسبت به این ورزشکار دوچندان شود.

صحبت‌های مبینا آبستن انفجار فضای مجازی بود. مردمی که از درخواست مبینا و اصرار او به این موضوع شگفت‌زده شده بودند، سوخت پست و استوری‌های اینستاگرامی خود را تامین کردند تا نعمت‌زاده از عرش به فرش برسد!

حالا کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که حق را به مبینا نعمت‌زاده بدهد و خواسته او را یک امر معقول تلقی کند. ظاهرا مبینا نعمت‌زاده صفحه شخصی خود در اینستاگرام را بابت فحاشی‌های برخی کاربران، به توصیه هادی ساعی و احتمالا سرمربی اش از دسترس خارج کرده و فعلا قصد بازگشت به فضای مجازی را ندارد.

هادی ساعی در مورد حواشی ایجاد شده برای مبینا نعمت‌زاده گفت: " او مانند خیلی از ورزشکاران دیگر خواسته‌ای داشت. یا این خواسته‌ها برآورده می‌شود یا نمی‌شود. او پیج خود در فضای مجازی را بسته است و خواستیم دراین‌باره دیگر پاسخ کسی را ندهد".

در مورد مبینا نعمت‌زاده دو دیدگاه وجود دارد؛ برخی بر این باور هستند همین که او درخواست مالی سنگین نداشته و خواسته قلبیش را به صداقت تمام بیان کرده جای تقدیر دارد و برخی دیگر هم معتقدند قبول مبینا در رشته پزشکی، پشت پا زدن و نادیده گرفتن زحمات جمع کثیری از جوانان است و در این مورد باید عدالت رعایت شود. در هر حال نعمت زاده می تواند در رشته کارشناسی تربیت بدنی در هر دانشگاهی دلش بخواهد تحصیل کند اما نه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترای تربیت بدنی چه برسد به پزشکی! 

 گفتنی است نعمت‌زاده پس از بازگشت به ایران برای حضور در پیاده‌روی اربعین با جمعی از ورزشکاران مانند یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام به کربلا هم سفر کرد.

5793