سوال روز/ آیا میلاد محمدی مقابل تراکتور بازی می‌کند؟

سوال روز/ آیا میلاد محمدی مقابل تراکتور بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد محمدی بعد از 8 سال به فوتبال ایران بازگشته و بعید نیست مقابل تراکتور اولین بازی خود برای تیم محبوبش انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، در این فصل از لیگ برتر خریدن بازیکن برای یک تیم یک معضل است و رسیدن کارت بازی و آی تی سی او معضل بعدی. بعد از این که خیال پرسپولیس از خرید دفاع چپ یعنی میلاد محمدی راحت شد حالا گاریدو و هواداران باید نگران باشند که او چه زمانی به بازی خواهد رسید. 

یکی از مهم‌ترین و حیثیتی‌ترین بازی‌های این فصل پرسپولیس در هفته دوم و مقابل تراکتور برگزار خواهد شد و رسیدن محمدی به این بازی اهمیت زیادی دارد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق بیفتد و احتمالا وحید امیری هم در این بازی در همان پست به میدان خواهد رفت. البته درویش امیدوار است که این اتفاق نیفتد و تبریز، محل رونمایی از خرید جدید قرمزها باشد. 

مدیرعامل پرسپولیس در این مورد گفت: «ما همین امشب درخواست آی تی سی را ارسال می‌کنیم و اگر تا پنج شنبه برسد از او استفاده خواهیم کرد و اگر نه هم که برای بازی بعد روی او حساب می‌کنیم. به نظرم این مهم است که میلاد در حال حاضر عضو تیم پرسپولیس است و مشکل دفاع چپ ما حل شده است.»

4326