درویش: قلی‌زاده در تلاش است که به پرسپولیس بیاید!

درویش: قلی‌زاده در تلاش است که به پرسپولیس بیاید!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا درویش در ویژه برنامه معارفه رسمی میلاد محمدی در تلویزیون پرسپولیس به تشریح وضعیت این تیم در روزهای باقی مانده از فصل نقل و انتقالاتی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، مدیر عامل پرسپولیس در برنامه دیشب تلویزیون این تیم، در پاسخ به سوال مجری این برنامه که در مورد آخرین وضعیت از شرایط انتقال قلی‌‌زاده پرسید؛ گفت: «علی خیلی مشتاقانه علاقه مند است که هرچه سریع‌تر به پرسپولیس بپیوندد. او از نوجوانی در سایپا بازی کرده و چند سال نیز شاگرد خود من در سایپا بوده است. او فوق العاده بچه خوب و با نظم و علاقه مند پر و پا قرص پرسپولیس است و از این نظر که چندین پیشنهاد از تیم‌های ایرانی به باشگاهش فرستاده شده مثل میلاد است. چندین آفر از ایران به باشگاه او رفته و او گفته اگر به ایران بیایم فقط در پرسپولیس بازی می‌کنم. باشگاه او اوایل هفته رضایت از رفتن او به پرسپولیس را اعلام کرده اما باز هم قلی‌زاده به یک جلسه دعوت شده است که امیدواریم بتواند باشگاهش را متقاعد کند. 

مجری در این قسمت از درویش پرسید که جلسه امشب است یعنی الآن در حال برگزاری است که درویش گفت امروز جلسه بوده و باز هم فردا قرار است یک جلسه دیگر باشد. باشگاه او پنج شنبه یا جمعه یک تعهدی به ما داد که بعد از بازی یکی دو روز پیش قلی‌زاده ایشان را آزاد می‌کند و حالا ما امیدوار هستیم که باشگاه به این تعهدش پای بند باشد و ما بتونیم در خدمت قلی‌زاده باشیم.  

نکته مهم در مورد بازگشت قلی زاده، لیست پرسپولیس است. میلاد محمدی هجدهمین بازیکن این لیست بود و اگر خبر گرفتن نامه کفالت میلاد سرلک درست باشد اضافه شدن سرلک تنها یک جای خالی را برای جذب بازیکن خواهد داشت که اگر قلی‌زاده را جذب کنند؛ عملا گرفتن مهاجم خارجی مورد نیاز کادر فنی، غیر ممکن می‌شود. البته در این زمینه سوالی از درویش نشد و او هم به تشریح این موضوع نپرداخت.   

درویش در آخر صحبت‌هایش در این بخش، کنایه‌ای هم به آنهایی که به خاطر قرارداد بالاتر پرسپولیس را ترک کرده‌اند زد و گفت: «بازیکنانی از این دست مانند قلی‌زاده که به خاطر دل‌شان به تیمی می‌روند و نه به خاطر شرایط مالی، منجر به همدلی و همراهی بیشتر در باشگاه می‌شوند که همین امر باعث قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌هایی است که من در این تیم هستم.»

7899