گزارش آماری/ سریع‌ترین گل خورده یک دروازه‌بان در اولین بازی؛ گندوز نفر اول است!

گزارش آماری/ سریع‌ترین گل خورده یک دروازه‌بان در اولین بازی؛ گندوز نفر اول است!

پایگاه خبری فوتبالی- اولین گل دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در ثانیه 44 وارد دروازه قرمزپوشان پایتخت شد تا یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به ثبت برسد.  

به گزارش فوتبالی، اولین گل لیگ بیست و چهارم تنها 44 ثانیه زمان نیاز داشت که به تور دروازه بچسبد تا هم تبدیل به یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ این رقابت‌ها شود و هم یک رکورد منفی برای گلر تازه وارد پرسپولیس به ثبت برساند. 

در دیدار افتتاحیه لیگ جدید، مصاف پرسپولیس تهران و شمس آذر قزوین در اراک برگزار شد و قرمزپوشان خیلی سریع از حریف خود گل دریافت کردند و اولین بازی الکسی گندوز خوش یمن نبود و به محض حضور در مستطیل سبز ایران، یک رکورد منفی از خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به ثبت رساند. به همین مناسبت نگاهی خواهیم داشت به سریع‌ترین گل‌های خورده یک دروازه‌بان در اولین بازی خودش در تاریخ لیگ برتر.

اول- الکسی گندوز؛ نفرین اراک دامن گیر گلر الجزایری شد 

گندوز 28 ساله که در نقل و انتقالات تابستانی امسال به پرسپولیس پیوسته بود؛ در ثانیه 44 اولین بازی‌اش برای پرسپولیس، دروازه خود را با گل مجید علیاری، باز شده دید تا نفر اول این لیست باشد. گلری که همه برای دیدن درخشش‌اش باید یک هفته دیگر نیز منتظر بمانند و ببینند آیا جانشین شایسته‌ای برای بیرانوند خواهد بود یا خیر.  

دوم- حبیب فرعباسی اولین و گل اللهیار! 

هفته ششم لیگ هجدهم، در ثانیه 60 بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان، دو جوان 17 و 20 ساله رو به روی هم قرار گرفتند و اللهیار 17 ساله موفق شد اولین گل دوران حرفه‌ای‌اش را در این ثانیه وارد دروازه حبیب فرعباسی 20 ساله کند تا این اتفاق ویژه برای صیادمنش، فرعباسی را در ثانیه شصتم اولین بازی‌اش، صاحب یک رکورد منفی کند. 

سوم- کاظم فرحانی؛ مغلوب طلایی پوشان زاینده رود! 

مربی دروازه‌بان‌های حال حاضر تیم صنعت نفت آبادان، سومین گلری است که یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را در اولین بازی خودش دریافت کرده آن هم در مصاف با سپاهان اصفهان که در دقیقه 3 دروازه خود را باز شده دید و از اولین بازی‌اش خاطره خوبی را با خود به همراه نبرد.

7899