ابهام روز؛ پرسپولیس – فولاد خوزستان در کجا برگزار می‌شود؟

ابهام روز؛ پرسپولیس – فولاد خوزستان در کجا برگزار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آمادگی میزبانی از دیدار پرسپولیس و فولاد را ندارد.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران درحالی از اول شهریور شروع خواهد شد که استقلال باید همانند هفته قبل در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف حریف خود برود.

استقلال که هفته گذشته میهمان شمس آذر بود، این بار در این ورزشگاه میزبان ملوان است. البته مدیران باشگاه استقلال به شدت مخالف برگزاری دیدار خود با ملوان در قزوین بودند اما به دلیل اینکه اجازه برگزاری بازی استقلال در ورزشگاه شهدای شهرقدس نشد، شاگردان نکونام باید مسافر قزوین شوند.

پس از قطعی شدن برگزاری دیدار استقلال و ملوان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، گفته شد باشگاه پرسپولیس هم در خواست داده که دیدار این تیم مقابل فولاد در هفته سوم در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شود. 

پیگیری خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد مسئولان ورزشگاه سردار آزادگان شرایط میزبانی از دیدار پرسپولیس و فولاد را ندارند و مخالف برگزاری این دیدار در قزوین هستند.

ورزشگاه سردار آزادگان در هفته نخست میزبان دیدار شمس آذر و استقلال بوده و در هفته دوم هم قرار است بازی استقلال و ملوان در این ورزشگاه برگزار شود.

 دیدار هفته چهارم شمس آذر و استقلال خوزستان هم طبیعتا در این ورزشگاه برگزار خواهد شد و اگر قرار به میزبانی این ورزشگاه از بازی پرسپولیس و فولاد در هفته سوم باشد، چهار بازی متوالی می‌تواند به چمن این ورزشگاه آسیب بزند و به نظر می‌رسد مسئولان ورزشگاه به همین دلیل با برگزاری بازی پرسپولیس و فولاد در قزوین مخالف هستند. باید دید سازمان لیگ در نهایت چه تصمیمی در خصوص مکان برگزاری دیدار پرسپولیس و فولاد خواهد گرفت. شاید هم بازی دوباره در همان ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود.

۲۶۳۶