آلوز در برابر سه تیم مدعی؛ ۱۰ بازی و صفر پاس گل!

آلوز در برابر سه تیم مدعی؛ ۱۰ بازی و صفر پاس گل!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز در ۱۰ بازی اخیر مقابل تیمهای مدعی هیچ اثرگذاری خاصی در گلزنی تیمش نداشته است.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه تراکتور بازیکنان بزرگی برای فصل جاری خریداری کرده اما همچنان ریکاردو آلوز یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیکنان این تیم و از ستاره‌های اصلی تیم دراگان اسکوچیچ است.

آلوز که توانسته در دو فصل اخیر عنوان آقای پاس گلی را تصاحب کند، بازیکن بسیار محبوبی بین پرشورهاست و هواداران تراکتوری علاقه زیادی به کاپیتان دوم تیم خود دارند که برای سومین فصل متوالی در این تیم باقی مانده است.

اما ریکی که همواره نشان داده گلساز قهاری است و نامش در اکثر گل های دو فصل اخیر تراکتور دیده می‌شود، دوری عجیبی از گلسازی برای تیمش در ۱۰ بازی اخیر مقابل سه تیم مدعی پرسپولیس، استقلال و سپاهان تجربه می‌کند.

در واقع ریکی در فصل اول حضورش در تراکتور در برد تیمش در تهران مقابل پرسپولیس تک گل محمد عباس‌زاده را ساخت و در برد دو بر صفر تراکتور مقابل استقلال در تبریز یکی از پاس گلهای محمد قنبری را ارسال کرد و پس از آن دیگر نتوانسته در دیدار با تیم های مدعی اثرگذاری خاصی داشته باشد.

تراکتور پس از برد دو بر صفر مقابل استقلال در لیگ بیست و دوم، ۱۰ بازی با سه تیم مدعی در لیگ برتر و جام حذفی داشته که ریکی نقش خاصی نتوانسته ایفا کند و باید دید کاپیتان پرتغالی در بازی پنج‌شنبه مقابل پرسپولیس خواهد توانست با ارسال اولین پاس گل فصل جدید، این طلسم خود مقابل مدعیان را هم بکشند یا نه.

1997