تامی علیه یک طلسم کهنه برزیلی مقابل پرسپولیس!

تامی علیه یک طلسم کهنه برزیلی مقابل پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی - لوسیانو ادینیو آخرین گلزن خارجی تراکتور به پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، لوسیانو ادینیو را باید یکی از محبوب‌ترین و در عین حال موفق‌ترین خارجی‌هایی نامید که پای به فوتبال ایران گذاشته است. مهاجم قهار برزیلی که با پیراهن تراکتور حتی توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را هم از آن خود کند.

اما از آن‌جایی که این هفته بازی تراکتور و پرسپولیس برگزار خواهد شد، نگاهی به گلزنان این مسابقه حساس مشخص می‌کند که خارجی‌های تیم محبوب تبریزی، مدت‌هاست که نتوانسته‌اند دروازه حریف تهرانی را بگشایند.

باوجود اینکه تراکتور خارجی‌های سرشناسی در مدت اخیر داشته ولی همگی در باز کردن قفل دروازه تیم قرمز پایتخت ناموفق بوده‌اند تا این ادینیو باشد که آخرین بار در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ موفق به انجام دادن این کار با باز کردن دروازه سوشا مکانی، شده باشد. مسابقه‌ای که تراکتور توانست با نتیجه سه بر یک بر تیم تحت امر علی دایی غلبه کند.

با این وجود و باتوجه به گلزنی تومیسلاو اشترکال مقابل مس رفسنجان، هواداران تراکتوری این امید را دارند تا تامی (تومیسلاو در تیم به این اسم خوانده می‌شود) بتواند این رکورد ده ساله منفی را بشکند و در دومین بازی خود برای تراکتور هم گلزنی کند. البته تراکتور علاوه بر اشترکال، ایگور پوستونسکی و ریکاردو آلوز را هم دارد و باید دید خارجی های تراکتور می‌توانند دروازه الکسی گوندوز را باز کنند یا نه.

1997