گلر گرجستانی والنسیا در آستانه انتقال به لیورپول

گلر گرجستانی والنسیا در آستانه انتقال به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- جیورجی مامارداشویلی، ستاره گرجستانی باشگاه والنسیا در آستانه عقد قرارداد با لیورپول است و احتمالا در تابستان سال آینده به جمع قرمزهای مرسی ساید اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، جیورجی مامارداشویلی در چند ماه اخیر با درخشش در پیراهن والنسیا و تیم ملی گرجستان توجهات را به خود جلب کرد. او در رقابت‌های یورو 2024 درون دروازه گرجستان خوش درخشید و یکی از عوامل اصلی صعود تیمش به مرحله حذفی این مسابقات بود. حالا این سنگربان 23 ساله و آینده‌دار به شدت مورد توجه مدیران لیورپول قرار گرفته و احتمالا به زودی با امضای قراردادی به این باشگاه انگلیسی می‌پیوندد.

مدیران لیورپول تصمیم دارند تا این گلر بااستعداد را جانشین آلیسون بکری کنند که سال‌های پایانی دوران فوتبال خود را سپری می‌کند و احتمال دارد تابستان سال آینده از جمع لیورپولی‌ها جدا شود. به نقل از هکتور گومز، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه والنسیا، باشگاه‎‌های لیورپول و والنسیا در مذاکرات خود به توافقات لازم رسیدند و احتمالا جیورجی مامارداشویلی به زودی با عقد قراردادی به ارزش 36 یا 37 میلیون یورو به لیورپول بپیوندد. همچنین این سنگربان گرجستانی حداقل یک فصل در والنسیا قرضی بازی می‌کند و سپس راهی بندر لیورپول می‌شود.

به گزارش فابریزیو رومانو، انتقال مامارداشویلی به لیورپول نزدیک است و این بازیکن احتمالا تابستان سال 2025 راهی لیورپول شود. این بازیکن ترجیح داد به جای بورنموث، یک فصل قرضی در والنسیا بماند.

1428