عکس دو نفره جالب از طارمی و لائوتارو که سوژه شد!

عکس دو نفره جالب از طارمی و لائوتارو که سوژه شد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی و لائوتارو مارتینز، دو مهاجم اینتر، با اشتراک‌ عکسی در کنار هم به نزدیکی و هماهنگی خود را در زمین و بیرون از آن را نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که در نقل و انتقالات تابستانی راهی اینتر شد در اولین دیدار این تیم در سری آ در نیمه دوم به میدان رفت اما نتوانست کار خاصی را انجام دهد. طارمی در این فصل باید در کنار «لائوتارو مارتینز» و «مارکوس تورام» برای حضور در ترکیب اصلی به رقابت بپردازد. این دو بازیکن روز گذشته تصویر مشترکی را با هم در صفحات مجازی خود منتشر کردند.

در همین رابطه سایت «fcinter1908» نوشت: احساس خوب میان مهدی طارمی و «لائوتارو مارتینز»، هم درون و هم بیرون از زمین بازی، در حال افزایش است. مهاجم ایرانی که در دقایق پایانی بازی با جنوا به میدان آمد، عکسی از خود در کنار مارتینز را در صفحه مجازی اش منتشر کرد.

تصویری که در پروفایل رسمی باشگاه نراتزوری نیز منتشر شده، مربوط به گل دوم اینتر توسط «مارکوس تورام» است و نشان می‌دهد که این دو نفر در کنار هم هستند.

«لائوتارو مارتینز» نیز این عکس را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت که نشان‌دهنده احساس خوب و رو به رشد میان دو مهاجم اینتر است.

7474