پرسپولیس در سرزمین آرزوها؛ پوکر برد در تبریز، گلات می‌شود!؟

پرسپولیس در سرزمین آرزوها؛ پوکر برد در تبریز، گلات می‌شود!؟

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس در چهار سال اخیر همواره با سه امتیاز تبریز را ترک کرده است.

به گزارش فوتبالی، در مهم ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر، تراکتور پنج‌شنبه در تبریز میزبان پرسپولیس خواهد بود. دیداری که همواره جذابیت های خاص خود را دارد و امسال باتوجه به حضور سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس از جمله علیرضا بیرانوند در تراکتور، اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است.

با این وجود پرسپولیس آمار بسیار بهتری در فصول اخیر علی الخصوص در دوران تراکتور خصوصی داشته و توانسته گوی رقابت را از حریف سرخ پوش خود برباید؛ به طوری که قرمزهای پایتخت حتی در شهر تبریز هم مقابل تی‌تی‌ها در چهار سال اخیر همواره برنده بوده‌اند.

سرخ های پایتخت آخرین بار در لیگ نوزدهم با تک گل احسان حاج صفی به تراکتور در تبریز باخته‌اند و پس از آن در لیگ‌های بیستم، بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم برنده بوده‌اند تا حتی حضور پرشور تی‌تی‌ها هم مانع کار آن‌ها نشود.

البته آمار تراکتور بدتر از این حرف‌هاست و این یک برد در زمان حضور مصطفی دنیزلی، تنها برد خانگی پرشورها در ۹ سال اخیر در تبریز بوده و این در حالی است که تی‌تی‌ها پس از بازگشت دوباره به لیگ برتر در شش سال اول حضور خود هیچ باختی به پرسپولیس نداشتند و حتی پنج برد پشت سر هم خانگی مقابل این تیم به دست آوردند.

در هر حال باید منتظر ماند و دید پرسپولیس همجنان می‌تواند در تبریز به روزهای رویایی خود ادامه دهد و پوکر برد خود در این شهر را به گلات تبدیل کند یا نه.

1997