ستاره میلان، گزینه جدید بارسلونا در خط حمله

ستاره میلان، گزینه جدید بارسلونا در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا نمی خواهد پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود را با فقط دنی اولمو و پائو ویکتور ببندد.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها همچنان به دنبال تقویت هستند و اولویت آنها مربوط به خرید در پست وینگر است. گزینه اصلی بارسایی ها نیکو ویلیامز بود که در نهایت تصمیم گرفت که در بیلبائو ماندنی شود. مدیران بارسلونا بعد از آن به سراغ لوئیز دیاز هستند که در خرید این بازیکن هم شکست خوردند چون لیورپول اجازه جدایی بازیکن کلمبیایی را نداد. حالا به نظر می رسد که بارسایی ها گزینه جدیدی را مد نظر قرار داده اند: رافائل لیائو از میلان.

در حقیقت بارسلونا می داند که خرید لیائو آسان نیست. این بازیکن پرتغالی یکی از بازیکنان کلیدی میلان به شمار می رود و قیمتش خیلی بالاست. در حقیقت بارسایی ها برای خرید او باید حدد 90 میلیون یورو هزینه کنند. مدیران بارسا رابطه خوبی با وکیل لیائو یعنی ژرژ مندس دارند و به همین خاطر امیدوار هستند که بتوانند او را به خدمت بگیرند.

بارسلونا برای خرید نیکو ویلیامز حدود 60 میلیون یورو کنار گذاشته بود که برای خرید لیائو باید یکی دو بازیکن دیگر را هم به فروش برساند و جدایی بازیکنانی نظیر گوندوغان، لنگله و ویتور روکه می تواند به آنها کمک کند.  البته در حال حاضر گزینه های دیگری نظیر کیه زا و کومان هم به بارسا پیشنهاد شده اند.

4125