بمب قرمزها در آستانه انفجار؛ علی قلی‌زاده پرسپولیسی می‌شود؟

بمب قرمزها در آستانه انفجار؛ علی قلی‌زاده پرسپولیسی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به‌دنبال جذب علی‌ قلی‌زاده است و احتمال انفجار این بمب نقل‌وانتقالاتی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، مدیریت باشگاه پرسپولیس امید داشت با جذب 2 بازیکن در پست وینگر و دفاع چپ به کار خود در بازار تابستانه پایان دهد که فعلا میلاد محمدی را دیشب خریداری کرده است. قرمزها امید داشتند هر دو بازیکن، خارجی باشند اما با وجود رایزنی‌های مختلف، سرانجام یکی از سهمیه‌های خارجی پرسپولیس سوخت و رضا درویش تنها می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر جذب کند.

علی قلی‌زاده فصل گذشته گران‌ترین انتقال تاریخ باشگاه لخ‌پوزنان را رقم زد اما پس از مدتی مصدوم شد و تا انتهای فصل نتوانست تیم خود را در بازی‌های حیاتی همراهی کند. قلی‌زاده چند شب پیش گل پیروزی‌بخش تیمش برابر زاگوبیه لوبین را ساخت و برای اولین‌بار در فصل جدید در ترکیب اولیه لخ‌پوزنان هم قرار گرفت اما حالا مشخص شده این بازیکن سودای جدایی در سر دارد و لخ‌پوزنان هم بدش نمی‌آید از فروش این بازیکن درآمد قابل توجهی داشته باشد.

علی قلی‌زاده تمایل خود برای پیوستن به پرسپولیس را نشان داده و رضا درویش تنها باید رضایت باشگاه لخ‌پوزنان را جلب کند. طبق شنیده‌ها قرار است باشگاه لهستانی امروز جواب نهایی را به پرسپولیس بدهد و احتمال انفجار یک بمب نقل‌وانتقالاتی وجود دارد. باشگاه پرسپولیس اگر قلی‌زاده را قرضی جذب کند، فصل آینده هم مشکلاتی مشابه با این فصل را خواهد داشت پس انتخاب منطقی، خرید قلی‌زاده با قراردادی بلندمدت است. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا انتقال قلی‌زاده به جمع شاگردان خوان کارلوس گاریدو نهایی می‌شود یا نه.

برخی خبرها حاکی از اختلاف ۵۰۰ هزار دلاری قیمت بین دو باشگاه پرسپولیس و لخ پوزنان است. به این صورت که پرسپولیس بیش از یک میلیون دلار نمی خواهد هزینه کند و این در حالی است که باشگاه لهستانی یک و نیم میلیون دلار می خواهد. چند روز پیش گفته شده بود که باشگاه لخ پوزنان ۲ میلیون یورو خواسته که پرسپولیس در نهایت قبول نکرده است.

5793