آغاز طرح تعویض چمن نقش جهان/ آمادگی ورزشگاه برای بازی‌های آسیایی

آغاز طرح تعویض چمن نقش جهان/ آمادگی ورزشگاه برای بازی‌های آسیایی

پایگاه خبری فوتبالی - پروژه اصلاح چمن ورزشگاه نقش جهان آغاز شد

به گزارش فوتبالی، چمن ورزشگاه نقش جهان در وضعیت نامناسبی قرار داشت و با توجه به بازی‌های پیش رو نیاز به تعویض فوری داشت. نامناسب بودن چمن ورزشگاه در بازی سپاهان و شباب الاهلی بسیار مشهود بود تا جایی که سپاهانی‌ها در تلاش بودند تا اولین بازی لیگ برتر مقابل چادرملو را در ورزشگاه فولادشهر میزبانی کنند اما با توجه به برگزاری بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در این ورزشگاه، میزبانی سپاهانی‌ها در فولادشهر میسر نشد.

طبق اطلاعات فوتبالی، از امروز کار جمع آوری چمن نقش جهان آغاز شد و با توجه به زمانی که برای آماده‌سازی چمن لازم است بازی‌های سپاهان در لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر یا ورزشگاه اراک برگزار می‌شود‌‌‌‌.

مسئولان سپاهان در تلاش هستند تا نقش جهان را برای بازی‌های آسیایی آماده کنند‌. سپاهان که با توجه به شکست مقابل شباب الاهلی باید در بازی‌های آسیایی سطح دو به میدان برود تا شروع این بازی‌ها زمان دارد تا در این مدت کار تعویض نقش جهان را به اتمام برساند.

با توجه به اینکه اولین بازی سپاهان در رقابت‌های آسیایی در کشور حریف و مقابل تیم الوحدات اردن برگزار می‌شود نماینده اصفهان در دومین بازی‌اش دهم مهر میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود که تا آن زمان طبق برنامه های این باشگاه، وضعیت چمن نقش جهان به آمادگی و استاندارد لازم می‌رسد.

6768