گلزنیِ دوباره برای وسترلو؛ اللهیار به روزهای اوج برمی‌گردد؟

گلزنیِ دوباره برای وسترلو؛ اللهیار به روزهای اوج برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اللهیار صیادمنش در جریان بازی وسترلو مقابل خنت بازهم برای تیمش گلزنی کرد. 

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش که چند هفته پیش بحث بازگشت او به استقلال مطرح بود اما ترجیح داد که همچنان در سطح اول فوتبال اروپا بماند حالا به ستاره بی‌چون و چرای خط آتش تیمش بدل شده و در هر مسابقه برای وسترلو گلزنی می‌کند. 

در جریان مسابقه روز گذشته دو تیم وسترلو و خنت که در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های ژوپیرلیگ بلژیک برگزار می‌شد اللهیار صیادمنش برای چهارمین بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و بازهم موفق شد که مثمرثمر ظاهر شود. 

در جریان این مسابقه که وسترلو شانس صدرنشینی را از دست داد و با نتیجه پرگل 4 بر یک مغلوب خنت رده سیزدهمی شد تا اولین شکست فصل خود را تجربه کند و بعد از 3 برد پیاپی ترمزش کشیده شود صیادمنش، زننده تنها گل تیمش بود و از روی پاس در عمق نیکولاس مادسن به سومین گل خود در فصل جدید ژوپیرلیگ بلژیک دست پیدا کرد.

این ستاره ایرانی که سابقه بازی برای تیم‌های فنرباغچه، استانبول اسپور، زوریا و هال سیتی را در کارنامه دارد در ابتدای فصل و در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت عنوان کرده بود که "یک اللهیار متفاوت را برای فصل پیش روی خواهید دید و قطعا با روحیه و باانگیزه‌تر از همیشه در تیم بازی می‌کنم و به روزهای اوج خود باز می‌گردم." وعده‌ای که تا به همین حالا عملی شده و امیدوار هستیم این بازیکن همچنان در بالاترین سطح کیفی خود در پیراهن وسترلو بلژیک ظاهر شود. 

9098