سوال بزرگ هواداران سپاهان؛ تکلیف شاه‌ماهی فصل گذشته لیگ برتر چه می‌شود؟

سوال بزرگ هواداران سپاهان؛ تکلیف شاه‌ماهی فصل گذشته لیگ برتر چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران سپاهان نگرانی‌های خاصی نسبت به وضعیت رضا اسدی در تیم‌شان دارند.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی که در نقل و انتقالات تابستان سال گذشته از سوی رسانه‌ها لقب شاه ماهی را دریافت کرده بود و به دلیل اینکه قراردادش با تراکتور به اتمام رسیده بود می‌توانست خیلی راحت به پیشنهادهای خود فکر کند حسابی زیر ذره‌بین قرار گرفته بود. عنوان می‌شد که او به استقلال خواهد پیوست و با عقد قرادادی 2 ساله پیراهن آبی‌ها را برتن می‌کند اما سرانجام این اتفاق عملی نشد و این بازیکن سر از سپاهان درآورد و ترکیب این تیم را کهکشانی‌تر کرد. 

اسدی یک نیم فصل فوق درخشان را در سپاهان داشت و به موثرترین بازیکن این تیم بدل شد. هم به استقلال گل زد و هم دروازه پرسپولیس را با یک شوت از راه دور گشود و به این ترتیب نظر قلعه‌نویی را جلب کد و یکی از مسافران جام ملت‌های آسیا 2023 شد. 

داستان از آن‌جا تلخ شد که اسدی بعد از جام ملت‌ها دیگر آن بازیکن اثرگذار نیم‌فصل اول نبود. دیگر خبری از گلزنی‌های او نبود و عملکرد او در زمین مسابقه گویای این موضوع بود که حسابی افت کرده و ناخواسته وارد روزهای خاکستری خود شده است. 

در تابستان جاری این بحث مطرح شده بود که مورایس دیگر نسبت به او نظر مثبتی ندارد و به همین خاطر از مدیران خواسته تا او را در لیست فروش خود قرار دهند. حتی پای این خبر هم به میان آمد که اسدی راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد و پیراهن الریان را برتن خواهد کرد اما تا به اینجای کار هیچ‌کدام از این اتفاقات رخ نداده است!

گرچه اسدی در تقابل سپاهان با چادرملو از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و حتی بر روی گل سوم تیمش اثر مستقیم داشت اما به هر حال هواداران سپاهان نسبت به آینده او نگران هستند. 

با توجه به عمق اسکواد سپاهان برای فصل جاری، مورایس باید از بین کاوه رضایی و رضا اسدی یک نفر را نیمکت‌نشین کند و یا برای بازی گرفتن از هر دو، اسدی را یک خط عقب‌تر ببرد که برای انجام این کار هم چالش‌هایی دارد و نمی‌تواند با حضور اسدی به طور همزمان از دابو، انزونزی و کریمی استفاده کند!

9098