بارسلونا شاید به سراغ وینگر تیم ملی ایتالیا برود

بارسلونا شاید به سراغ وینگر تیم ملی ایتالیا برود

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در حال یررسی کردن پروسه جذب فدریکو کیه زا وینگر یوونتوس است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو بلوگرانا در مورد جذب فدریکو کیه زا پرس و جو کرده و مذاکرات مورد انتظار را برای این انتقال انجام داده است. این بازیکن دوست دارد اسپانیا بیاید و گزارش های پزشکی اخیر پس از مصدومیت ماه گذشته در زانوی او نشان از بهبودی کامل است.

از سوی دیگر برخلاف این خبر نشریه اسپورت مدعی شد علی رغم علاقه شفاهی در حال حاضر پیشنهادی وجود ندارد زیرا باشگاه کاتلان برای خرید جدید نیاز به خروج چند بازیکن دارد و همه چیز در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی مشخص خواهد شد و این در شرایطی است که کینگزلی کومان هم گزینه دیگری برای حضور در نیوکمپ است. خبر اسپورت در ساعات اخیر تایید شد و فدریکو کیه زا توسط مدیر برنامه های او به بارسلونا پیشنهاد شده و مدیران بارسلونا در حال ارزیابی این پیشنهاد هستند ولی هنوز جزییات دقیقی از علاقه جدی آنها در دست نیست.

فدریکو کیه زا از لیست یوونتوس برای بازی اول آنها در سری آ در مقابل کومو خط خورد و همین اتفاق باعث شد تا شایعات خروج کیه زا از یوونتوس بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد و حالا شاید این بازیکن راه حضور در نیوکمپ را در پیش داشته باشد.

۱۰۰۹