بارسلونا جواهر آکادمی ژیرونا را صید کرد

بارسلونا جواهر آکادمی ژیرونا را صید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژیرونا و بارسلونا برای انتقال اسکار اورنیا به توافق رسیدند و این بازیکن به تیم رزروهای بارسلونا یعنی بارسا اتلتیک ملحق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این وینگر که اصالتی از منطقه فیگرس را دارد، در دو فصل اخیر قرضی در کارتاخنا و لگانس توپ می زد و حالا ژیرونا را ترک کرده است. او در سال 2021 در هجده سالگی برای تیم بزرگسالان ژیرونا بازی کرد و 45 بازی حرفه ای در کارنامه اش دارد و سه بازی در لالیگا داشته است. او در تیم ملی دومینیکن عضویت داشته است و در بازیهای المپیک نیز برای این تیم بازی کرده است. 

باشگاه ژیرونا در بیانیه ای تایید کرد که اسکار اورنیا به بارسلونا ملحق شده و قرار است که به تیم رزروهای آنها ملحق شود. این بازیکن 21  ساله بدین ترتیب فعلا در آکادمی بارسلونا بازی خواهد کرد و امیدوار است که در تمرینات تیم بزرگسالان حضور پیدا کند و خودش را به هانسی فلیک نشان بدهد تا شانس حضور در تیم بزرگسالان را پیدا کند.

این بازیکن در اسپانیا متولد شده اما با توجه به این که والدینی از دومینیکن را دارد، در رده های پایه برای این تیم بازی کرد و حتی در المپیک نیز حضور داشت. البته او برای رده بزرگسالان می تواند تیم ملی خود را عوض کند.

4125