هاجر دباغی بازیکن تیم فوتبال پیونیک ارمنستان: تلاش می کنم تمام سطوح حرفه ای را تجربه کنم

هاجر دباغی بازیکن تیم فوتبال پیونیک ارمنستان: تلاش می کنم تمام سطوح حرفه ای را تجربه کنم

پایگاه خبری فوتبالی- چندی قبل چهار بازیکن فوتبال زنان ایران با عقد قراردادی به تیم اف سی پیونیک ارمنستان پیوستند تا این تیم را در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان اروپا همراهی کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال اف سی پیونیک ارمنستان این روز ها خود را برای مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان اروپا آماده می کند. این تیم برای این مسابقات از چهار بازیکن ایرانی در ترکیب خود استفاده می کند. هاجر دباغی، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی و مینا نافعی بازیکنانی هستند که قرار است از چند روز دیگر در این مسابقات به میدان بروند. در همین خصوص گفت و گویی را با هاجر دباغی یکی از بازیکنان حاضر در این تیم انجام دادیم.

هاجر دباغی ابتدا از نحوه پیوستن بازیکنان ایرانی به تیم پیونیک گفت: از آنجایی که باشگاه سپاهان با پیونیک قرارداد خواهر خواندگی دارد ما سه سال پیش هم در اینجا حضور پیدا کردیم و این تیم خواهان ما بود اما به دلیل اینکه با باشگاه سپاهان قرارداد داخلی داشتیم شرایط مساعدی نبود که در لیگشان بازی کنیم. بعد از این قضیه مسئولان این تیم پارسال و پس از بازی های من برای تیم هندی در جام باشگاه های آسیا هم تماسی داشتند ولی من آن تایم به سپاهان قول بازگشت داده بودم و نتوانستم بروم. حتی نیم فصل لیگشان که اسفندماه بود باز هم پیام دادند که خب من چون هنوز با سپاهان در ایران بازی داشتم حرفه ای نبود که بروم تا اینکه با پایان لیگشان که قهرمان شدند برای لیگ قهرمانان دوباره با من و چند بازیکن دیگر مذاکره کردند که ما هم به این تیم پیوستیم.

دباغی در ادامه درباره امکانات تیم پیونیک گفت: تیم فوتبال پیونیک تیمی است که هم در بخش مردان و هم در بخش زنان در ارمنستان شناخته شده است و سال پیش هم قهرمان لیگ شد و یکی از تیم های پر افتخار ارمنستان به حساب می آید. این تیم از لحاظ امکاناتی شرایط و امکانات خوبی دارد. یک کمپ تمرینی کامل دارند که چندین چمن در کنار هم است و کلا کمپ بسیار مجهزی است.

وی در خصوص شرایط تیم پیونیک هم گفت: ما ۱۴ شهریور باید در قبرس به مصاف آپولون برویم که برنده این دیدار باید به مصاف برنده دیدار تیم های دیگر گروهمان برود. تیم قبرسی که میزبان است تیم بسیار خوبی است و حالا که میزبان است حتما هزینه های بیشتری خواهد کرد تا از این گروه صعود کند. البته ما هم تا الان ۲ بازیکن از پرتغال، یک بازیکن از کلمبیا، یک بازیکن از ژاپن و سه بازیکن از غنا به خدمت گرفته ایم و از زمانی که ما ۴ نفر به تیم اضافه شده ایم تقریبا تیم تکمیل شده است. تیم ما تا الان ۵ بازی دوستانه انجام داده است که خدا را شکر از عملکرد خودم راضی هستم و در این مسابقات در امر گلزنی موفق بوده ام.

دباغی درباره بازگشتش به لیگ ایران هم گفت: در مورد حضورم در لیگ ایران تا کنون با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و تمام تمرکزم برای بازی پیش رو است و هیچ چیزی مشخص نیست که در آینده برای من چه اتفاقی رخ می دهد و منتظرم بعد از پایان این بازی ها بهترین تصمیم را بگیرم.

هاجر دباغی در پایان گفت: در پایان اینکه من تمام تلاشم را می کنم که تا زمانی که در سطح حرفه ای بازی می کنم تمام سطوح حرفه ای که قابل لمس است را تجربه کنم. خدا را شکر سال گذشته توانستم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم و امسال هم امیدوارم بتوانم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروم و عملکرد مثبتی از خود به جای بگذارم و نماینده خوبی برای کشورم باشم.

۶۰۰۱