سرپرست هوادار: تمام تیم‌های تهرانی دچار مشکل هستند

سرپرست هوادار: تمام تیم‌های تهرانی دچار مشکل هستند

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال هوادار تهران گفت: اگر بازی ما هم VAR داشت می‌توانستیم حق‌مان را بگیریم و نتیجه بازی را عوض کنیم. باید نگاهی برابر به همه تیم‌ها داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، علی طهماسبی درخصوص برگزاری بازی هفته اول تیم هوادار در ورزشگاه شهر قدس و اعتراض این تیم به وضعیت چمن، اظهار داشت: طی صحبتی که با ما شد قرار بود این بازی را در ورزشگاه دستگری برگزار کنیم. بعدا دوستان در سازمان لیگ ایراداتی گرفتند و قرار شد موارد رفع شوند. بنابراین بازی در شهرقدس برگزار شد.

وی افزود: حالا قرار است بازی این هفته چادرملو را در دستگردی برگزار کنند. چون این ورزشگاه به خاطر ورود تماشاگران مشکلاتی دارد، بازی تیم‌های پرطرفدار را آنجا برگزار نمی‌کنند اما به هرحال ورزشگاه شهر قدس هم شرایط مساعدی ندارد و این مساله در عکس‌ها و فیلم‌ها مشخص است.

سرپرست تیم هوادار درخصوص اینکه این باشگاه به نبود VAR در بازی با خیبر خرم آباد اعتراض دارد، گفت: در این بازی  یک صحنه دقیقه 84 اتفاق افتاد که مشکوک به پنالتی بود. برای تیم ما که دیر تشکیل شد و از نظر بودجه نیز مشکلاتی داریم، یک امتیاز هم در هفته اول یک امتیاز است. ما هم دوست داشتیم بازی اول‌مان با VAR برگزار شود. همانطور که برای استقلال وجود داشت و آن‌ها حقشان را گرفتند. اگر بازی ما هم VAR داشت می‌توانستیم حق‌مان را بگیریم و نتیجه بازی را عوض کنیم. باید نگاهی برابر به همه تیم‌ها داشته باشند.

طهماسبی درمورد اینکه هفته اول لیگ برتر شرایط استانداری نداشت و به نظر می‌رسد برای استفاده از VAR بازی‌ها باید یا در اراک برگزار شوند یا در قزوین، گفت: امسال بابت اینکه ورزشگاه آزادی به مشکل خورد و ورزشگاه تختی هم آماده نشد، مسئولین سازمان لیگ تحت فشار قرار گرفتند. الان تمام تیم‌های تهرانی واقعا دچار مشکل هستند. پرسپولیس در هفته اول به اراک رفت. طبق اعلام سازمان لیگ استقلال باید بازی دوم خودش را هم در قزوین برگزار کند و ما هم برای بازی با ذوب آهن اصفهان باید به مشهد برویم.

وی تصریح کرد: می‌شد با مدیریت بهتر، مسابقات با شرایط بهتری برگزار شوند. همین بازی در مشهد خیلی به ضرر ما شد چون برای پرواز به اصفهان بلیت گرفته بودیم و این تغییر محل بازی باعث شد تمام این بلیت‌ها سوخت شوند. از طرفی مجبور شدیم برای سفر به مشهد و اقامت در آنجا هزینه اضافه کنیم. هیچکس هم بابت این هزینه‌های سربار، جوابگو نیست.

طهماسبی گفت: تیمی هستیم که طرفدار نداریم و مشکلات مالی هم داریم. بدترین اتفاقات هم برای ما می‌افتد. این شرایط برگزاری واقعا زیبنده نیست. بهتر بود بازی‌ها دیرتر شروع می‌شدند اما با انجام هماهنگی‌های لازم، شرایط بهتری داشتند. این جالب نیست که تیم یک شهر به شهر دیگری برود و از تیم شهر سوم میزبانی کند!

سرپرست هوادار با اشاره به بازی هفته سوم مقابل تراکتور، عنوان کرد: گفته‌اند چون تراکتور هوادار دارد، بازی در ورزشگاه شهرقدس برگزار شود و احتمالا در آن بازی هم نمی‌توانیم از VAR استفاده کنیم. همه این مسائل دست به دست هم داده و برای ما تبدیل به معضل شده است. امیدوارم شرایط برابری برای همه تیم‌ها ایجاد شود نه اینکه برخی تیم‌ها شرایط بهتری داشته باشند و بقیه به تماشای آن‌ها بنشیندند!

1999