گزارش نشریه پرتغالی: جدایی از جورجینا برای کریستیانو چقدر هزینه خواهد داشت؟

گزارش نشریه پرتغالی: جدایی از جورجینا برای کریستیانو چقدر هزینه خواهد داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - یک نشریه پرتغالی گزارش داده است که در صورتی که کریستیانو رونالدو تصمیم بگیرد که از نامزدش جورجینا رودریگز جدا شود، باید به او ماهانه 85 هزار پوند به صورت مادام العمر "حقوق" (یا نفقه) بپردازد. 

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر هیچ نشانه ای در مورد اختلاف میان رونالدو و جورجینا وجود ندارد. این زوج سالهاست که با همدیگر در ارتباط هستند و همچنان رابطه خوبی دارند. در واقع رونالدو فعلا به دلایل حقوقی با جورجینا ازدواج نکرده اما این دو رابطه خوبی دارند. در واقع رونالدو از زندگی با جورجینا خیلی راضی است و به این مسئله بارها تاکید کرده است. 

کریستیانو رونالدو سالانه 200 میلیون یورو از النصر عربستان حقوق می گیرد و قراردادهای تبلیغاتی پرشماری را دارد. حالا مجله پرتغالی "گویا" در گزارشی نوشته است که رونالدو با جورجینا توافقی را امضا کرده است که بر اساس آن در صورتی که روزی از او جدا شود، تا پایان عمرش ماهانه 85 هزار پوند به او حقوق بدهد. در واقع این توافق پس از تولد دخترشان آلانا مارتینا در نوامبر 2017  ثبت شده است. 

در این گزارش آمده است که در صورت جدایی، جورجینا مالکیت عمارت این زوج در مادرید را تحت اختیار خواهد گرفت. رونالدو این عمارت را در سال 2010 در زمان حضورش در رئال مادرید خرید. این زوج در تابستان گذشته و پس از یورو 2024 زمان زیادی را کنار همدیگر سپری کردند و رابطه بسیار خوبی با همدیگر دارند.

4125