بارسلونا در آستانه درآمد 30 میلیونی از فروش بازیکن مازادش

بارسلونا در آستانه درآمد 30 میلیونی از فروش بازیکن مازادش

پایگاه خبری فوتبالی - دوران ویتور روکه در بارسلونا رو به پایان است.

به گزارش فوتبالی، آس گزارش داده است که بارسلونا در آستانه توافق برای فروش این مهاجم برزیلی به اسپورتینگ پرتغال قرار دارد. دکو مدیر ورزشی بارسلونا جمعه گذشته به لیسبون سفر کرد تا قفل انتقال را بشکند و حالا باید خود این بازیکن هم اوکی بدهد تا انتقال نهایی شود. اسپورتینگ حاضر شده تا برای خرید روکه حدود 30 میلیون یورو بپردازد. بارسایی ها برای خرید این بازیکن 30 میلیون یورو نقد به پارانائنزه پرداختند که البته 31 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد هم در این انتقال تعیین شده بود.

پیشنهاد اولیه اسپورتینگ، 20 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بود که مورد توجه بارسا قرار نگرفت و باشگاه پرتغالی این مبلغ را افزایش داد. از سویی بارسلونا بند بازگشت را در قرارداد ویتور قرار خواهد داد. پیشنهاد اولیه اسپورتینگ، انتقال قرضی بود اما بارسا می خواست که این بازیکن را به صورت قطعی بفروشد. 

بدین ترتیب دوران حضور ویتور روکه در بارسا خیلی زود و تنها بعد از هشت ماه به اتمام خواهد رسید. این بازیکن به هیچ وجه نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و عملکرد خوبی از خود ارائه نداد و حالا باید در فوتبال پرتغال، مسیر فوتبالش را احیا کند.

4125