عکس؛ تجلیل از مارادونا توسط هواداران بوکا جونیورز

عکس؛ تجلیل از مارادونا توسط هواداران بوکا جونیورز

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بوکا جونیورز استقبال گرمی از خانواده دیگو مارادونا داشتند و به شکل فوق العاده ای اسطوره آرژانتینی را مورد تجلیل قرار دادند.

به گزارش فوتبالی، هواداران بوکا استقبال فوق العاده ای از مارادونا در بازی مقابل سن لورنزو در لام بومبونرا داشتند. در حقیقت اعضای خانواده مارادونا تماشاگر بازی بودند و با استقبال گرم هوادارانی مواجه شدند که از اسطوره تیمشان تجلیل کردند. بوکا در این بازی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. 

مارادونا در کودکی هوادار بوکا بود و در دو دوره مختلف در دوران فوتبالش در این باشگاه بازی کرد و در دوره اولش در 40 بازی  برای این تیم 28 گل زد تا در سال 1982 قهرمان لیگ آرژانتین شوند و بعد از آن راهی بارسلونا شد. مارادونا در سال 1995 به بوکا برگشت و دو سال در این تیم حضور پیدا کرد و در نهایت کفش هایش را آویخت. 

مارادونا یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ است که در سال 1986 با تیم ملی آرژآنتین به قهرمانی جام جهانی رسید و تکنیک و سبک بازی شگفت انگیزش همواره با تحسین فوتبالدوستان همراه بود. او در سال 2020 درگذشت اما همچنان  هوادارانش در سراسر دنیا او را از یاد نبرده اند. هواداران بوکا نیز با چندین پرچم و پارچه نوشته به او ادای احترام کردند.

4125