تشکیک درباره رای بیرانوند؛ دخالتهای غیرفوتبالی باعث تاخیر در صدور رای شده است؟

تشکیک درباره رای بیرانوند؛ دخالتهای غیرفوتبالی باعث تاخیر در صدور رای شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازار شایعات درباره رای پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به شدت داغ شده است.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که یکی از رسانه‌ها مدعی شد کمیته تعیین وضعیت درباره حکم پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به نتیجه رسیده است و قرار است بیرانوند به 4 ماه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت 20 میلیارد تومان جریمه نقدی به پرسپولیس محکوم شود.

این خبر تا یکی دو روز پس از آن بسیار مورد توجه قرار گرفت و در بازتاب‌های زیادی هم پیدا کرد. اما چون خبر رسمی از سوی فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت اعلام نشد این خبر هم کم کم اهمیتش و داغی‌اش را از دست داد. 

اما ظرف یکی دو روز گذشته دوباره این ماجرا در رسانه‌ها مطرح شده است. خیلی از رسانه‌ها خبردار شده‌اند که رای صادر شده است اما به دلیلی که مشخص نیست هنوز توسط فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت اعلام نشده است.

روز گذشته هم  محمد دلبری، عضو هیات‌مدیره پرسپولیس گفت حکم پرونده بیرانوند صادر شده اما مشخص نیست که به چه دلیل ابلاغیه‌ای صادر نشده است. قرار شد پیگیری کنند که علت عدم ابلاغ حکم چیست؟

دلبری درباره شایعه دخالت برخی افراد سیاسی و خارج از دایره فوتبال در این پرونده گفت: «ظاهرا اخباری مطرح است که دخالت سیاسی در این مورد لحاظ شده اما بعید می‌دانم چون از لحاظ حرفه‌ای قوانین ای اف سی اجازه نمی‌دهد.» 

حتی این شایعه هم مطرح شده است که یک فرد سیاسی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته است رای این پرونده را قبل از بازی تراکتور و پرسپولیس که روز پنج شنبه در تبریز برگزار خواهد اعلام نکنند.

اما در چند ساعت گذشته هم اغلب رسانه‌ها مدعی شدند که رای نهایی این پرونده ظرف چند ساعت آینده یعنی در روز دوشنبه اعلام می‌شود و رای همانی است که از قبل حدس زده می‌شد: «محکومیت بیرانوند به پرداخت 20 میلیارد تومان به پرسپولیس و 4 ماه محرومیت از حضور در مسابقات.»

باید دید چه زمانی رای بیرانوند، اعلام و رسانه ای خواهد شد.

1359