اعتراف داور لیگ برتر انگلیس به اشتباه بزرگش

اعتراف داور لیگ برتر انگلیس به اشتباه بزرگش

پایگاه خبری فوتبالی - ابرچی ازه هافبک کریستال پالاس فاش کرد که ساموئل بارت داور انگلیسی به اشتباهش در مردود کردن گل او اعتراف کرده است.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم های کریستال پالاس و برنتفورد در دربی لندن به مصاف هم رفتند. در این دیدار شاهد یک اشتباه فاحش داوری بودیم. ازه پلی میکر کریستال پالاس از فاصله دور یک شوت زیبا روانه دروازه زنبورها کرد که باعث می شد تیمش از حریف پیش بیافتد، اما در کمال ناباوری این گل توسط بارت مردود اعلام شد، زیرا این داور در حالی که توپ در هوا بود، خطای ویل هیوز روی ناتان کالینز را گرفت و سوت زد. 

ازه بعد از پایان بازی به بی بی سی اسپورتس گفت: "هضم کردن آن خیلی سخت است، اما مهم ترین نکته، نمایش خوب تیم ما بود. در ادامه فصل بیشتر می بریم. می دانم که کنار آمدن با این موضوع سخت است، اما باید به جلو حرکت کنیم. به من گفتند که او خیلی زود سوت زده، اما تصمیمش را گرفته بود. این تصمیم، نتیجه بازی را عوض کرد، اما باید آن را تحمل کنیم. موقعیت های خوبی داشتیم و به نظرم خوب بازی کردیم. کریستال پالاس در این فصل تیم خوبی ساخته و شما در آینده چیزهای بیشتری از ما می شنوید."

4416