هم در شمال هم در جنوب؛ سلیمانی به نساجی گل‌ 3 امتیازی می‌زند (عکس/ ویدیو)

هم در شمال هم در جنوب؛ سلیمانی به نساجی گل‌ 3 امتیازی می‌زند (عکس/ ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا سلیمانی زننده تک گل برتری فولاد در تقابل با نساجی بود.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا سلیمانی که فصل گذشته عملکرد ستودنی با پیراهن ملوان داشت و در خط حمله این تیم گل‌های زیادی را به ثمر رساند و عامل کسب امتیازهای خوبی برای تیم تحت هدایت مهدی تارتار در طول فصل شد در تابستان جاری تصمیم گرفت از شمال کشور به جنوب کوچ کند و با عقد قراردادی رسمی به تیم فولاد پیوست تا فوتبال خود را زیرنظر یحیی گل‌محمدی ادامه بدهد. 

این مهاجم 29 ساله که علاوه بر ملوان سابقه بازی برای تیم‌های ساپیا، مس رفسنجان و ذوب آهن را در لیگ برتر دارد در تیم جوانان استقلال هم بازی کرده و برای مدتی کوتاه، فرصت عضویت در تیم بزرگسالان این باشگاه را هم بدست آورده است. 

سلیمانی که در اولین بازی خود برای فولاد موفق شد زننده تک گل سه امتیازی تیمش باشد در اتفاقی جالب باز هم دروازه نساجی را باز کرد تا نشان بدهد به خوبی راه دروازه این تیم مازنی را می‌شناسد! سلیمانی در لیگ بیست و سوم و در جریان دربی برگشت شمال کشور میان ملوان و نساجی هم زننده تنها گل مسابقه بود و با بازکردن دروازه امید شهر خسته، قوهای سپید را فاتح این مسابقه حساس و سنتی کرد! 

https://footballi.net/video/870281/share

محمدرضا سلیمانی امیدوار است روند خوب خود در ملوان را هم در فولاد تکرار کند و یک مهاجم اثرگذار و گلزن در خط آتش تیمش باشد.

9098