تمجید مربی سابق فوتبال انگلیس از هافبک بلژیکی چلسی مقابل منچسترسیتی

تمجید مربی سابق فوتبال انگلیس از هافبک بلژیکی چلسی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فعلی و مربی مطرح سابق فوتبال انگلیس به تمجید از هافبک جوان بلژیکی چلسی مقابل منچسترسیتی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای در شب شکست چلسی در استمفوردبریج در مقابل منچسترسیتی رومئو لاویا که فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داد بازی خوبی را انجام داد و پس از این دیدار گراهام سونس کارشناس و مربی سابق فوتبال انگلیس به تمجید از سبک بازی این بازیکن جوان بلژیکی پرداخت. گراهام سونس درباره رومئو لاویا گفت:‌ "این پسر فوق العاده بود و بعد از یکسال ما مویسس کایسدو و انزو فرناندز سرحالتری دیدیم زیرا لاویا در کنار آنها در میانه میدان بود. نحوه توپ گیری و پاس های صحیح او در برابر منچسترسیتی نقطه عطف این بازی برای چلسی بود و من را به شرایط آینده این تیم امیدوار کرد."

گراهام سونس در بخش دیگری از صحبت های خود درباره اینکه ایا میتوان روی چلسی این فصل برای قهرمانی حساب باز کرد، اضافه کرد: "‌آنها برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس تیم جوانی دارند ولی برای رقابت در جمع ۴ تیم برتر رقابت ها و کسب سهمیه لیگ قهرمان اروپا باید بگویم بله آنها اصول اولیه سبک بازی مارسکا را خوب دریافت کرده واجرا کردند مخصوصا دفاع این تیم که مانند دفاع فصل گذشته چلسی آشفته و بی برنامه نبود."

۱۰۰۹