دوربینی که در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا فقط از امباپه فیلمبرداری می‌کند

دوربینی که در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا فقط از امباپه فیلمبرداری می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا در هفته اول رقابت های لالیگای اسپانیا، یک دوربین ویژه قرار است که فقط از کیلیان امباپه فیلمبرداری کند و به طور کلی فقط او را نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی ، این دوربین ویژه مربوط به شبکه ESPN است. این شبکه که در آمریکای شمالی پخش دارد، یک دوربین ویژه تعبیه کرده است که در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا که اولین بازی لالیگایی کیلیان امباپه است، فقط او را نمایش می دهد. در حقیقت این دوربین با کیلیان امباپه حرکت می کند و در کل طول بازی تنها چیزی که نمایش می دهد ستاره فرانسوی است. نام این دوربین "امباپه کم" به معنای دوربین امباپه گذاشته شده است و امباپه هر جا که باشد این دوربین او را دنبال می کند و کاری به بقیه بازی ندارد.

امباپه در اولین بازی خود در رئال مادرید که در فینال سوپرجام اروپا بود، مقابل آتالانتا خوش درخشید و موفق شد گلزنی کند و حالا باید دید که در اولین بازی لالیگایی خود چه عملکردی خواهد داشت.

بازی رئال مادرید مقابل مایورکا، امشب از ساعت 23 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی تیم مایورکا برگزار می شود و به این ترتیب فصل جدید لیگ فوتبال اسپانیا به طور رسمی برای مادریدی ها استارت می خورد.

1471