نظرات جنجالی اکبریوسفی روی آنتن زنده درباره پرونده فساد در فوتبال ایران

نظرات جنجالی اکبریوسفی روی آنتن زنده درباره پرونده فساد در فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی- هر چند پرونده فساد در فوتبال ایران همچنان درحال پیگیری است اما اکبر یوسفی اعتقاد دارد این موضوع سرانجامی نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، پرونده فساد در باشگاههای مس رفسنجان و گل گهرسیرجان و مس کرمان مدتی است راه افتاده و در این بین نام افراد زیادی به این پرونده باز شده است.

دادگستری کرمان تاکید شدیدی روی برخورد با متخلفین دارد و در همین راستا چند تن از مدیران فدراسیون و سازمان لیگ و مدیران سابق باشگاهها و چند فعال رسانه ای احضار شدند و حتی چند نفر به صورت موقت راهی زندان شدند و البته پس از مدتی با قید وثیقه آزاد شدند.

از همان روزهای ابتدایی شایعات مختلفی در مورد این پرونده شنیده می‌شد؛ جادوگری، پرداخت سکه به اشخاص و... از سری اتفاقاتی است که در این پرونده رقم خورده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار متخلفین خواهد بود.

 بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر هم درحالی آغاز شد که هنوز این پرونده باز است و متهمین درحال رفت‌وآمد به استان کرمان و شهرهای رفسنجان و کرمان و سیرجان برای پاسخگویی به اتهامات مطرح شده هستند.

هفته اول برای چند سرمربی لیگ برتری مجوز حضور روی نیمکت تیم خود را نداشتند و طبق شنیده‌ها، سازمان لیگ برای جلوگیری از برخی حاشیه‌ها برای آن‌ها آی دی کارت موقت صادر کرد. اینکه صادرنشدن آی دی کارت ها به این پرونده ربط دارد یا نه مشخص نیست اما برخی خبرها حاکی از آن است که شاید به این ماجراها هم ربط داشته باشد.
 
اکبر یوسفی بازیکن سابق پاس و تیم ملی در مورد پرونده فساد فوتبال ایران روی آنتن زنده شبکه خبر صحیت کرد و گفته است:" نباید به مربیانی که به هر نحوی نامشان در پرونده‌های فساد در فوتبال مطرح شده اجازه کار و حضور روی نیمکت می‌دادند. باید اول صبر می‌کردند تا حکم برائتشان صادر می‌شد بعد اجازه کار به آنها داده می‌شود. من حس می کنم این پرونده فساد هم به جایی نمی‌رسد و رویش یک ماله کشیده می‌شود".

اکبر یوسفی با این صحبت‌ها اعتراض خود نسبت به برخی مسائل را نشان داد.

5793