وضعیت نامشخص گل‌محمدی؛ نصیرزاده: صحبت از تعهد دادن یحیی خیلی زشت است!

وضعیت نامشخص گل‌محمدی؛ نصیرزاده: صحبت از تعهد دادن یحیی خیلی زشت است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد به‌دلیل برخی مشکلات نتوانست در هفته اول لیگ بیست‌وچهارم روی نیمکت تیم خود بنشیند.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم، در آستانه قبول هدایت تراکتور بود اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و او مدتی از فضای فوتبال دور ماند. یحیی گل‌محمدی پس از مذاکره با فولاد، تصمیم گرفت قراردادی به مدت 2 سال با نارنجی‌پوشان اهواز امضا کند تا در لیگ بیست‌وچهارم روی نیمکت این تیم بنشیند.

در آستانه شروع لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی برای حل یک مشکل مجبور شد به تهران سفر کند و همین موضوع کافی بود تا شایعه قطع همکاری او با فولاد شنیده شود. یحیی همراه با هوشنگ نصیرزاده به تهران آمد و امید داشت مشکلش حل شود اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی فولاد در هفته اول لیگ برتر از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردان خود مقابل نساجی بود.

مشخص نیست مجوز یحیی گل‌محمدی به هفته دوم لیگ برتر می‌رسد یا نه اما ظاهرا مدیران فولاد در تلاش هستند این مشکل را حل کنند تا بتوانند با گل‌محمدی فصل خوبی را پشت سر بگذارند. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد در مورد مشکل یحیی گل‌محمدی، در مصاحبه با سایت تابناک گفته است: "در تلاش هستیم وضعیتی که از چند ماه پیش جلو بردیم و در حال حاضر هم آن را جلو می‌بریم به زودی به نتیجه می رسد. فقط این را بگویم که آقای مهدی تاج هم در تلاش است تا این موضوع به زودی حل و فصل شود. ما هم سعی می‌کنیم که اقدامات را انجام دهیم تا مجوزهای لازم داده شود. اصلاً نباید درباره تعهد صحبت کنیم. صحبت از تعهد هم برای گل‌محمدی و هم برای آنجا زشت است. یک سری تشریفات اداری است که باید انجام شود و احتمالاً این هفته مجوزهای لازم صادر می‌شود".

طبق گفته‌های مدیرعامل فولاد، قرار است با پیگیری مهدی تاج، مجوز یحیی گل‌محمدی صادر شود اما باید همچنان منتظر ماند و دید آیا این سرمربی در دیدار هفته آینده فولاد برابر مس رفسنجان روی نیمکت این تیم قرار می‌گیرد یا نه.

5793